صدور ۲۵ اخطاریه به اصناف مزاحم در سطح حوزه منطقه ۱۰
صدور ۲۵ اخطاریه به اصناف مزاحم در سطح حوزه منطقه ۱۰

[ad_1] صدور ۲۵ اخطاریه به اصناف مزاحم در سطح حوزه منطقه ۱۰ شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم، طی هفته گذشته به واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم سطح منطقه ۲۵ اخطاریه ابلاغ شده است. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: در راستای رفاه حال شهروندان و […]

[ad_1]


صدور ۲۵ اخطاریه به اصناف مزاحم در سطح حوزه منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم، طی هفته گذشته به واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم سطح منطقه ۲۵ اخطاریه ابلاغ شده است.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: در راستای رفاه حال شهروندان و ساماندهی سیمای بصری سطح منطقه برخورد جدی با پدیده سد معبر و جلوگیری از اقدام سود جویانه به منظور صیانت از فرهنگ عمومی و حقوقی شهروندی در معابر سطح حوزه منطقه ۱۰ به طور جدی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه واحد تشخیص مزاحمت شهرداری منطقه به منظور رفع مزاحمت ها، طی هفته گذشته برای ۲۵ واحد صنفی و مشاغل مزاحم در سطح منطقه اخطاریه ابلاغ شده است رفع موانع سد معبر را یکی از مهمترین خدمات اجتماعی به شهروندان عنوان کرد و گفت: موضوع سد معبر، اولویت اساسی و مهم شهرداری منطقه ۱۰ تبریز است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اینکه سد معبر از جمله مواردی است که موجب اختلال در رفت و آمد عابرین پیاده از محل‌های پیاده رو می‌شود و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد ادامه داد: در این راستا به جهت حمایت از حقوق شهروندان، واحد تشخیص مزاحمت خدمات شهری منطقه نسبت به صدور اخطاریه به صنوف متخلف مشاغل مزاحم در خیابان ۴۲ متری، امام دوست به طرف همت آباد، دارایی دوم و سوم، میدان کاه فروشان و کوچه توت زار شمس تبریزی اقدام کردند که در صورت عدم توجه پس از دریافت اخطاریه، رای در مورد آن‌ها اجرا خواهد شد.

[ad_2]