سقوط هلی‌کوپتر مالک باشگاه لستر سیتی
سقوط هلی‌کوپتر مالک باشگاه لستر سیتی

هلیکوپتر حامل ویچای سریاواداناپرابا مالک تایلندی باشگاه لستر سیتی شب گذشته در بیرون ورزشگاه این تیم آتش گرفت و سقوط کرد. خانواده وی تایید کرد که آقای ویچای در زمان حادثه در هلی‌کوپتر بوده است. علاوه بر آقای ویچای، دختر وی، دو خلبان و فرد پنجمی که نامش هنوز مشخص نشده است، در این هلی‌کوپتر […]

هلیکوپتر حامل ویچای سریاواداناپرابا مالک تایلندی باشگاه لستر سیتی شب گذشته در بیرون ورزشگاه این تیم آتش گرفت و سقوط کرد. خانواده وی تایید کرد که آقای ویچای در زمان حادثه در هلی‌کوپتر بوده است. علاوه بر آقای ویچای، دختر وی، دو خلبان و فرد پنجمی که نامش هنوز مشخص نشده است، در این هلی‌کوپتر بودند.

شاهدان حادثه عنوان می‌کنند که در ساعت حدود هشت و نیم شب به وقت محلی، این هلی‌کوپتر یک ساعت بعد از پایان بازی لستر ستی و وستهام از استادیوم اختصاصی لستر بلند می‌شود و تنها دقایقی بعد از پرواز در پارکینگ ورزشگاه کینگ پاور سقوط می‌کند.

شاهدان این حادثه همچنین می‌گویند که هیلی‌کوپتر قبل از سقوط در آسمان آتش گرفته بود.

آقای ویچای ۶۰ ساله در سال ۲۰۱۰ زمانیکه لستر سیتی در لیگ یک فوتبال بریتانیا حضور داشت با قیمت ۳۹ میلیون پوند این باشگاه را خریداری کرد. لستر ستی علاوه بر صعود به لیگ برتر فوتبال بریتانیا، دو سال پیش ( لیگ سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵) قهرمان این لیگ نیز شد.

باشگاه لستر سیتی بعد از این حادثه در بیانیه‌ای که در توییتر این باشگاه هم منتشر شد اعلام کرد که در حال کمک رسانی به پلیس و اورژانس بعد از این حادثه هستند و هر زمان که اطلاعات بیشتر به دست آمد و تایید شد، این باشگاه یک بیانیه صادر می‌کند.

شماری از هواداران تیم لستر سیتی امروز صبح در کنار ورزشگاه کینگ پاور جمع شدند و با گذاشتن گل در جایگاهی خاص، یاد رئیس این باشگاه را گرامی داشتند.