سفر دوروزه استاندار آذربایجان ‌شرقی و وزیر راه و شهرسازی به جمهوری آذربایجان/ مذاکره با مقامات دولت باکو برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مشترک
سفر دوروزه استاندار آذربایجان ‌شرقی و وزیر راه و شهرسازی به جمهوری آذربایجان/ مذاکره با مقامات دولت باکو برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مشترک

استاندار آذربایجان ‌شرقی و وزیر راه و شهرسازی به منظور پیگیری توسعه روابط دوجانبه با جمهوری آذربایجان بویژه تسهیل ترانزیت و تردد ناوگان تجاری، صبح امروز (دوشنبه) عازم این کشور شدند. مذاکرات دوجانبه با مقام‌های جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی مشترک دو کشور، مهم‌ترین دستور […]

استاندار آذربایجان ‌شرقی و وزیر راه و شهرسازی به منظور پیگیری توسعه روابط دوجانبه با جمهوری آذربایجان بویژه تسهیل ترانزیت و تردد ناوگان تجاری، صبح امروز (دوشنبه) عازم این کشور شدند.

مذاکرات دوجانبه با مقام‌های جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی مشترک دو کشور، مهم‌ترین دستور کار این سفر دوروزه است.
 
وزیر راه و شهرسازی که رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان نیز هست، در این سفر ضمن دیدار با مقامات ارشد دولت باکو،‌ پیرامون پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و تسهیل و تسریع ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور از قلمرو یکدیگر مذاکره خواهد کرد.
 
بازدید از پروژه بارانداز ریلی و مسیرهای ترانزیتی مورد نظر و همچنین بازدید از طرح‌های عمرانی مناطق آزادشده فضولی، زنگیلان و هورادیز و نهایی کردن طرح‌های ارتباطی و حمل‌ونقل از دیگر برنامه‌های مسئولان کشورمان در سفر به همسایه شمالی است.
 
هیأت ایرانی در بدو ورود مورد استقبال شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان و سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو قرار گرفت.