ساخت تله فیلم سلام یاشاییش در تبریز، با موضوع کودکان سرطانی
ساخت تله فیلم سلام یاشاییش در تبریز، با موضوع کودکان سرطانی

تهیه کننده و کارگردان تبریزی از ساخت تله فیلم سلام یاشاییش در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، احد جعفری یقین گفت: سلام یاساییش با حضور تعدادی از هنرمندان خیر کشوری با محوریت کودکان سرطانی در تبریز و تهران ساخته می شود. وی اظهار داشت: علاوه بر این تعدادی از فوتبالیست های مشهور کشور نیز […]

تهیه کننده و کارگردان تبریزی از ساخت تله فیلم سلام یاشاییش در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احد جعفری یقین گفت: سلام یاساییش با حضور تعدادی از هنرمندان خیر کشوری با محوریت کودکان سرطانی در تبریز و تهران ساخته می شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر این تعدادی از فوتبالیست های مشهور کشور نیز در ساخت این تله فیلم بصورت داوطلبانه و خیرخواهانه با ما همکاری خواهند داشت تا به صورت رایگان تولید و در اختیار شبکه‌های تلویزیونی یا شبکه خانگی چند استان گذاشته شود.

کارگردان تبریزی در ادامه با اشاره به عوامل تله فیلم سلام یاشاییش کشوری، افزود: هنرمندان مطرح پایتخت از جمله بهمن هاشمی، کیانوش گرامی، سعید نوراللهی، فاطمه شکری، مریم صادقی و چند بازیگر نامی دیگر نیز به این تله فیلم دعوت شده‌اند.

جعفری یقین از عوامل تبریزی این تله فیلم هاشم چاووشی، عصمت عسگری، سعید جلوه گری، بهرام عربیان، نوروز سلیمانی، میلاد وطن پرست، ابوالفضل جدیری، محمود ریاحی، یوسف عباس پور، مسعود محسنی، جواد برزگر، محمد رهبر و …را برشمرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان دلسوز استان مثل همیشه در ساخت این فیلم بلند ارزشمند و تاثیر گذار هنرمندان خیر را یاری کنند.