رویکرد تخریب اسطوره‌ها در صداوسیما جای هیچ دفاعی ندارد
رویکرد تخریب اسطوره‌ها در صداوسیما جای هیچ دفاعی ندارد
نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه تخریب اسطوره‌‎ها از سوی صدا و سیما جای هیچ دفاعی ندارد، بر تغییر این رویکرد در صداوسیما تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته علیه علی دایی آقای فوتبال ایران و جهان توسط مدیران باشگاه سایپا و صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ویژه در یکی از بخش‌های خبری شبکه دو سیما، گفت: علی دایی الگویی رفتاری برای تمام حوزه‌ها از جمله ورزشی، اخلاقی و رفتاری است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویه تخریب اسطوره‌ها و قهرمانان کشور، رویه‌ای کاملا نادرست و غلط است که حتما باید اصلاح شود و این رویه متأسفانه در جامعه تبدیل به عادت شده است، افزود: باید این سرمایه‌های ملی حفظ و حراست شوند و این رویکرد حداقل از تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما دیده نشود؛ تخریب اسطوره‌‎ها اصلا جای هیچ گونه دفاع ندارد.

وزیر ورزش و جوانان از داشته‌های ورزشی حراست کند

وی ادامه داد: محاکمه یک طرفه بدون حضور شخص دفاع کننده به هیچ وجه قابل دفاع نیست و در این زمینه وزیر ورزش و جوانان باید ورود پیدا کند و از داشته‎های ورزشی کشور باید دفاع شود.
بدری با تأکید بر اینکه رئیس سازمان صدا و سیما باید در قبال این روندهای تخریبی پاسخگو باشد، گفت: این روند در دراز مدت آثار تخریبی فرهنگی بدی از خود بر جای خواهد گذاشت و موجب بی احترامی به اسطوره‌های ورزشی و بزرگان ورزشی و حتی بزرگان فرهنگی و اخلاقی کشور را موجب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: اگر قرار به نقد است باید هر دو طرف در برنامه‌ای حاضر و از خود دفاع کنند و این نوع برنامه سازی کاملا محکوم است./