رونالدو به یونتوس پیوست/ رونالدو: هوادارانم مرا درک کنند
رونالدو به یونتوس پیوست/ رونالدو: هوادارانم مرا درک کنند

رونالدو قهرمانی ۹ ساله رئال مادرید به یوونتوس پیوست به گزار قلم پرس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کریستین رونالدو قهرمان با استعداد رئال مادرید با قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی (۱۱۷ میلیون دلار) به تیم یونتوس قهرمان ایتالیا پیوست، این ستاره پرتغال هنگام پیوستن به یونتوس گفت: وارد مرحله جدید از زندگی شده است. باشگاه […]

رونالدو قهرمانی ۹ ساله رئال مادرید به یوونتوس پیوست

به گزار قلم پرس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کریستین رونالدو قهرمان با استعداد رئال مادرید با قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی (۱۱۷ میلیون دلار) به تیم یونتوس قهرمان ایتالیا پیوست، این ستاره پرتغال هنگام پیوستن به یونتوس گفت: وارد مرحله جدید از زندگی شده است.

باشگاه یونتوس تاکید کرد: رونالدو طی یک قرر داد ۴ ساله به این تیم پیوسته و ۱۲ میلیون یورو بابت انتقال این بازیکن پرداخت خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیا سالانه دستمزد ۳۰ میلیون یورویی دریافت خواهد کرد، انتظار می رود این مهاجم ۳۳ ساله پس از گذراندن یک هقته تحت نظر تیم پزشکی آماده بازی شود .

باشگاه رئال مادرید طی بیانیه ای با قدردانی از رونالدو گفت: او نشان داد که در جهان بهترین بوده و حضور او یکی از دوره های درخشان در تاریخ باشگاه و جهان بوده است.

رونالدو در  نامه ای که منتشر شده بود، نوشت: باشگاه و هوادارن لطف بزرگی به من داشتند اما من فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که مرحله جدید را در زندگی ام آغاز کنم و به همین دلیل از باشگاه خواسته ام که به من اجازه انتقال بدهد، من از همه و به خصوص هوادارانم می خواهیم تا مرا درک کنند.