رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان، مردم را دلگرم می‌کند
رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان، مردم را دلگرم می‌کند

محسن کوشش‌تبار عصر یکشنبه در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای این ستاد فضای امیدوارکننده ای رقم خواهد زد و هدف اصلی این کارگروه حمایت از قشر آسیپ پذیری است که متحمل سختی‌ها شده است. وی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند با اعمال تحریم ما را به زانو در بیاورند […]

محسن کوشش‌تبار عصر یکشنبه در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای این ستاد فضای امیدوارکننده ای رقم خواهد زد و هدف اصلی این کارگروه حمایت از قشر آسیپ پذیری است که متحمل سختی‌ها شده است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند با اعمال تحریم ما را به زانو در بیاورند اما به دلیل داشتن انسجام ملی و اعتقادات دینی توانستیم سرافرازانه تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: وفاق و همدلی موجود و باز کردن آغوش برای حمایت از قشر آسیب پذیر مدلی برای خدمت ایرانی – اسلامی است و کسانی که در راه صیانت از حقوق مردم قدم بر می‌دارند، کار بزرگی انجام می‌دهند.

کوشش تبار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر تیر و ترکشی که در راه صیانت از حق و حقوق کارگری که برای کسب روزی عرق می‌ریزد به سمت شما می‌آید، دقیقا مانند تیر و ترکش شهدای این مرز و بوم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منطقه‌ای وزیر کشور تاکید کرد: توجه به بحث افزایش قیمت کالاها بسیار مهم است و باید همیشه قیمت کالاهای استراتژیک از جمله گندم را رصد کنید و توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی‌توان با نان مردم شوخی کرد و نسبت به این موضوع حساس نبود.

وی همچنین متذکر شد: اکنون که زمان اوج خرید مردم است، در کنار بحث کنترل قیمت‌ها باید با کمبود کالاها نیز مقابله کنید چراکه خبر و شایعه‌ نبود یک کالا در بازار اثرات بسیار منفی دارد.

کوشش تبار در بخش پایانی سخنان خود گفت: سعی کنید از خروج محصولات مازاد در استان به سایر استان‌ها جلوگیری نکنید و در کنار این موضوع با ایجاد شیب منفی در برخی کالاها فضایی مرفه ایجاد کنید که آرزوی بزرگ ما ایجاد این فضا است.