دشمن در صدد افزایش نارضایتی‌های داخلی است / مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداریم
دشمن در صدد افزایش نارضایتی‌های داخلی است / مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداریم
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از کمک‌های مردم استان به هموطنان مناطق سیل‌زده کشور، گفت: سیل کمک‌رسانی همچنان ادامه دارد و مردم ما در این حادثه، همدلی و همراهی و ایثار خود را نشان دادند.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: مردم خوب آذربایجان شرقی هم مثل همیشه در صحنه بودند و کمک‌های فراوانی را در کنار امکانات و کمک‌های دستگاه‌های دولتی، به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های اخیر مشکلی خاصی در استان به وجود نیاورد، افزود: این بارش‌ها در استان ما با خیر و برکت همراه بود و در اثر آن، حجم آب دریاچه ارومیه به بیش از ۴ میلیارد متر مکعب افزایش یافت و بسیاری از تالاب‌های ما تا حدی سیراب شدند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: دشمن در صدد افزایش نارضایتی‌های داخلی است، بخشی از مشکلات اقتصادی ما واقعی است و نمی‌توان کتمان کرد ولی بخشی هم جنگ روانی دشمن است.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداریم؛ اما دشمن با جنگ روانی، مردم را از کمبودها نگران می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نگرانی‌ها باعث می‌شود که الگوی مصرف دچار اختلال شود و به طور مثال با وجود افزایش قیمت گوشت، مصرف آن نیز افزایش یافته و این نشان می‌دهد که در این زمینه باید به کارهای فرهنگی نیز توجه شود.