دشمنان به دنبال بزرگنمایی مشکلات و تنگناها هستند
دشمنان به دنبال بزرگنمایی مشکلات و تنگناها هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: حوزه فرهنگ، زیربنای تحولات جامعه در ابعاد مختلف است و نباید از این ظرفیت بزرگ غافل شویم. محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب، دل‌های پاکی دارند، افزود: بعد از انقلاب اسلامی، جهش‌های واقعی و خوبی در کشور اتفاق افتاده و با وجود نسل […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: حوزه فرهنگ، زیربنای تحولات جامعه در ابعاد مختلف است و نباید از این ظرفیت بزرگ غافل شویم.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب، دل‌های پاکی دارند، افزود: بعد از انقلاب اسلامی، جهش‌های واقعی و خوبی در کشور اتفاق افتاده و با وجود نسل تلاشگر و باهمت جوان آینده کشور نیز امیدوارکننده است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: مردم ما در این صحنه نیز سنگ تمام گذاشتند و این حضور نشان از پای‌بندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: یکی از عارضه‌های عصر امروز، غفلت از داشته‌ها و سرمایه‌های باارزشی است که داریم.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات موجود، کشور ما رو به پیشرفت است و به همین خاطر دشمنان به دنبال بزرگنمایی مشکلات و تنگناها هستند.

پورمحمدی با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر آذربایجان شرقی، اظهار داشت: این استان ظرفیت پیشرفت و تعالی را دارد و برای استفاده بهتر از ظرفیت‌ها باید بخشی از اختیارات دستگاه‌ها به استان واگذار شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هم در این دیدار با بیان اینکه آذربایجان و تبریز همیشه در بحث‌های فرهنگی پیشرو بوده‌اند، افزود: طی سفر دو روزه‌ام به آذربایجان شرقی، تصور خوبی که از تبریز و آذربایجان داشتم پررنگ‌تر شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی با اشاره به خلاقیت و نوآوری جوان‌های دهه چهارم انقلاب، افزود: جوان‌ها در بیشتر عرصه ها پیشرو هستند و جوانه‌هایی که به برکت انقلاب روئیده، اعجاب‌آور است.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی، گفت: ایشان تاکید ویژه‌ای بر نقش روحانیون در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند و تاکید کرده‌اند که از روحانیون در این زمینه بیشتر استفاده شود.