حاشیه بازی تراکتور و هوادار|‌ اعتراض بازیکنان ۲ تیم به داور/ حرکت تحریک آمیز بازیکن تیم میهمان
حاشیه بازی تراکتور و هوادار|‌ اعتراض بازیکنان ۲ تیم به داور/ حرکت تحریک آمیز بازیکن تیم میهمان

در لحظاتی از دیدار تراکتور و هوادار بازیکنان دو تیم به داور اعتراض کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در دقیقه ۳۲ دیدار تراکتور و هوادار از دست رفتن پنالتی محمد عباس زاده با افسوس هواداران تبریزی و ساغلام همراه شد. * رضا عنایتی که به تازگی پای خود را عمل کرده است، با استفاده […]



در لحظاتی از دیدار تراکتور و هوادار بازیکنان دو تیم به داور اعتراض کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در دقیقه ۳۲ دیدار تراکتور و هوادار از دست رفتن پنالتی محمد عباس زاده با افسوس هواداران تبریزی و ساغلام همراه شد.

* رضا عنایتی که به تازگی پای خود را عمل کرده است، با استفاده از دو عصا در کنار زمین مشغول هدایت شاگردانش بود.

* گل تساوی تیم تراکتور با ضربه سر محمد آقاجانپور در دقیقه ۴+۴۹ به ثمر رسید. این در شرایطی است که کوپال ناظمی برای نیمه اول تنها ۳ دقیقه وقت اضافی اعلام کرده بود و به همین دلیل پس از پایان نیمه اول بازیکنان هوادار به سمت داور رفته و به او اعتراض کردند.

* در دقیقه ۴۸ اعلام پنالتی محمد آقاجانپور روی سپهر روزی طلب، سبب اعتراض شدید تراکتوری‌ها به کوپال ناظمی شد. البته در شرایطی که در این صحنه بازیکنان هوادار اعتقاد داشتند داور باید مدافع تراکتور را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج کند، وی این کار را انجام نداد.

* محمد جواد محمدی پس از به ثمر رساندن گل دوم هوادار در دقیقه ۵۰ به دلیل انجام دادن حرکت تحریک آمیز مقابل طرفداران تراکتور، از داور کارت زرد گرفت.

* در نیمه دوم حدود ۲۰ هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه حضور داشتند که البته بسیاری از این نفرات برای در امان ماندن از بارش شدید باران تصمیم گرفتند روی صندلی‌های بالایی جایگاه تماشاگران طبقه اول ورزشگاه بنشینند.

* محمد عباس زاده پس از به ثمر رساندن گل دوم تراکتور در دقیقه ۶۷ دو بار با دست به سر خود کوبید و بدون شادی کردن به سمت نیمه زمین دوید.

* بازی دو تیم تا دقیقه ۷۰ دو بر دو در جریان است.

انتهای پیام/