جهانگیری: هر کسی که رأی بیاورد، ملاک همان فرد است
جهانگیری: هر کسی که رأی بیاورد، ملاک همان فرد است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هر کسی که رأی بیاورد، ملاک همان فرد است و با قدرت بیشتری می‌تواند برای پیشرفت کشور تلاش کند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در ستاد انتخاباتی کشور طی نشست خبری، اظهار داشت: امروز روز تاریخی ملت ایران است و قطعاً […]

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هر کسی که رأی بیاورد، ملاک همان فرد است و با قدرت بیشتری می‌تواند برای پیشرفت کشور تلاش کند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در ستاد انتخاباتی کشور طی نشست خبری، اظهار داشت: امروز روز تاریخی ملت ایران است و قطعاً خماسه ای بزرگ خلق خواهد شد.

وی افزود: اهمیت امروز هم به جهت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و هم انتخابات ریاست‌جمهوری است که حضور مردم در آینده ایران تعیین‌کننده است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان رهبری در صبح امروز عنوان کرد: حتی اگر تفاوت رأی هم وجود دارد باید مردم را پای صندوق رأی بیاوریم.

جهانگیری در پاسخ به این سؤال که تاکنون مشارکت مردم در انتخابات امروز چگونه بوده است، تصریح کرد: تا این لحظه مشارکت نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده و آنجایی هم که بنده رأی داده ام، حضور مردم بسیار خوب بود، چرا که یکی از انتخابات مهم و تعیین‌کننده برای ایران انتخابات ریاست جمهوری است که مردم حقیقتاً بسیار آگاه و زمان‌شناس هستند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که توانستیم علیه توطئه‌ها مقابله کنیم، لذا هر کسی که رأی بیاورد، ملاک همان فرد است و با قدرت بیشتری می‌تواند برای پیشرفت کشور تلاش کند.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: خوشبختانه تاکنون وزارت کشور کار خود را به درستی انجام داده و قانونا و شرعا رأی مردم را امانت بزرگی می‌داند که از آن حفاظت می‌کند.

وی بر همین اساس ادامه داد: مردم هم اطمینان حاصل کنند که رأی آنها همان رأی‌ای است که در صندوق می‌اندازند.

معاون اول رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: هماهنگی بسیار خوبی بین شورای نگهبان و وزارت کشور تاکنون صورت گرفته است و طبق گزارش‌ها این هماهنگی به نفع مطلوب در حال انجام است.

جهانگیری در پاسخ به اینکه شایع شده است برخی نمایندگان نامزدها برکنار شده اند، گفت: به این شایعات نباید اهمیت داده و اعتنا کرد و هیأت‌های نظارت و وزارت کشور هم به مرّ قانون عمل می‌کنند و نباید اعتنایی به این شایعات کنیم.