تهاجم فرهنگی بزرگترین بحران جامعه ایران
تهاجم فرهنگی بزرگترین بحران جامعه ایران

امام جمعه سراب، بزرگترین بحران جامعه ایران را تهاجم فرهنگی و قتل عام فرهنگی دانست و گفت که امروزه بحث تهاجم فرهنگی و تغییرات فرهنگی در خانواده ها و جامعه قابل درک و مشاهده است. به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در اولین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی شهرستان سراب با […]

امام جمعه سراب، بزرگترین بحران جامعه ایران را تهاجم فرهنگی و قتل عام فرهنگی دانست و گفت که امروزه بحث تهاجم فرهنگی و تغییرات فرهنگی در خانواده ها و جامعه قابل درک و مشاهده است.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در اولین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی شهرستان سراب با اشاره به دو مورد از مشکلات اساسی، که کشور گرفتار آن است به ایراد سخنرانی پرداخت.
اکرمی بزرگترین بحران جامعه ایران را تهاجم فرهنگی و قتل وعام فرهنگی دانست و گفت که امروزه بحث تهاجم فرهنگی و تغییرات فرهنگی در خانواده ها و جامعه قابل درک و مشاهده است.
وی با اشاره به سخنرانی های چند سال اخیر مقامات آمریکایی که گفته بودند ما برای حمله به ایران نیازی به سلاح و موشک و نیروی نظامی نداریم بلکه سلاح ما ماهواره و رسانه گویا است؛و ملت ایران باید مقابل این حملات بایستند و با تهاجمات فرهنگی که فرهنگ مارا نشانه گرفته مقابله کند.
امام جمعه  سراب دومین مشکل جامعه را محاصره و بحران اقتصادی خواند و گفت که دشمن تا حدودی نیزموفق شده و هدف فشار بر مردم و حکومت بوده و تنها راه خروج از این بحران وجود رهبری فرزانه و مدبر است تا با راهنمایی های ایشان و اطاعت مردم و مسوولین بتوان مقابل محاصره اقتصادی مقاومت و پیشرفت کرد.
حجت الاسلام اکرمی در ادامه افزود:نزدیک نه سال است که مقام معظم رهبری شعار سالانه را با موضوع اقتصادی و اجتماعی انتخاب میکند و با اشاره به این مهم که حمایت از کلای ایرانی نه تنها مقاومت در برابر دشمنان خارجی است بلکه راه برون رفت از محاصره اقتصادی نیز می باشد.
اکرمی اطاعت از رهبری را در موضوع حمایت از کالای ایرانی را ناقص توصیف کرد و مردم و مسوولین رابه اطاعت و اجرای دقیق فرمایشات رهبری دعوت نمود و گفت مردم ایران یقین بدانند تنها راه مقاومت و پیشرفت ما به برکت رهبری بوده و باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و اطاعت از رهبری در اولویت همه ما قرار بگیرد.