ترامپ: مرگ روزنامه نگار عربستانی قطعی است
ترامپ: مرگ روزنامه نگار عربستانی قطعی است

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که مرگ جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار ناپدید شدۀ عربستان سعودی «به نظر قطعی» است. به گزارش قلم پرس، یوروینیوز نوشت؛ دونالد ترامپ خطاب به خبرنگاران در پایگاه هوایی اندروس آمریکا گفت: «به نظر من مرگ او قطعی است… خیلی غم‌انگیز است.»   جمال خاشقجی، خبرنگار و از […]

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که مرگ جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار ناپدید شدۀ عربستان سعودی «به نظر قطعی» است.

به گزارش قلم پرس، یوروینیوز نوشت؛ دونالد ترامپ خطاب به خبرنگاران در پایگاه هوایی اندروس آمریکا گفت: «به نظر من مرگ او قطعی است… خیلی غم‌انگیز است.»

 

جمال خاشقجی، خبرنگار و از مفسران برجستۀ تحولات خاورمیانه که به دلیل انتقادهایش از ولیعهد عربستان در تبعیدی خودخواسته در آمریکا به سر می‌برد، از ۲ اکتبر پس از وارد شدن به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شد.

ترکیه پیش‌تر اعلام کرده بود که با توجه به تحقیقات انجام شده و مدارک به دست آمده، آقای خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان کشته شده و قتل او به دست عوامل سعودی انجام شده است. عربستان این ادعا را رد کرده است.