بغداد: حمله موشکی ایران به داعش هماهنگ شده بود
بغداد: حمله موشکی ایران به داعش هماهنگ شده بود

یک نماینده عضو کمیسیون سیاست خارجی پارلمان عراق اعلام کرد که حمله موشکی ایران علیه داعش در سوریه در چارچوب کمیته اطلاعاتی چهارجانبه با عراق، روسیه و سوریه هماهنگ شده بود. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، «عبدالباری زیباری» عضو کمیسیون سیاست خارجی پارلمان عراق با اعلام حمایت از هر گونه اقدام […]

یک نماینده عضو کمیسیون سیاست خارجی پارلمان عراق اعلام کرد که حمله موشکی ایران علیه داعش در سوریه در چارچوب کمیته اطلاعاتی چهارجانبه با عراق، روسیه و سوریه هماهنگ شده بود.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، «عبدالباری زیباری» عضو کمیسیون سیاست خارجی پارلمان عراق با اعلام حمایت از هر گونه اقدام نظامی علیه تروریسم تأکید کرد که حمله موشکی ایران که از آسمان عراق اهداف تروریست‌های داعش در خاک سوریه را هدف قرار داد در چارچوب کمیته اطلاعاتی چهارجانبه با عراق، روسیه و سوریه هماهنگ شده بود.

او در گفت‌و‌گو با شبکه السومریه گفت: کمیسیون سیاست خارجی هر اقدامی که موجب تضعیف یا نابودی داعش شود را تأیید می‌کند و ائتلاف جهانی علیه تروریسم هم از آن آگاه بود.

زیباری در ادامه گفت: شلیک موشک‌ها از آسمان عراق بدون هماهنگی ممکن نیست و هماهنگی‌ها همواره بخاطر عدم رخ داد هر گونه حادثه‌ای در آسمان منطقه به خصوص در رابطه با هواپیماهای مسافربری و نظامی وجود دارد.