برگزاری رویداد یولتاپ برای اولین بار در دانشگاه تبریز
برگزاری رویداد یولتاپ برای اولین بار در دانشگاه تبریز
رویداد یولتاپ با هدف رفع دغدغه‌ها و سوالات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای اولین بار در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از کمیته اطلاع رسانی یولتاپ، رویداد یولتاپ برای اولین بار در دانشگاه تبریز، جهت فراهم کردن زمینه‌ای برای پاسخ دادن به سوالات دانشجویان و طراحی مسیر آینده شغلی آنها به همت شرکت شتابدهنده میزبان در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز از تاریخ ۹ مرداد ماه الی ۱۶ مرداد ماه برگزار شد.
در این رویداد حدود ۱۳۰ دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه‌های مختلف استان آذربایجان شرقی حضور داشتند و پس از استفاده از ارائه اساتید بنام کشور و استان، سوالات و دغدغه‌های خود را در جلسات پرسش و پاسخ با اساتید در میان گذاشتند که اخیرا با توجه به ترویج و القاسازی ناامیدی نسبت به آینده شغلی جوانان، برگزاری این جلسات پرسش و پاسخ مورد توجه دانشجویان و شرکت کنندگان رویداد قرار گرفت.
گفتنی است، رویداد یولتاپ در سه بخش کلاس‌ها و ارائه‌های تخصصی اساتید همچنین بازدید و برگزاری رقابت بین شرکت کنندگان طراحی شده که بخش اول این رویداد شامل چهار روز که محتوای روز اول با ارائه روح اله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، محمد فروغی اصل، مدیرعامل شرکت هواکار برای بخش روایت پیشرفت و محمد ابراهیم دهدشتی، مدیرعامل شتابدهنده فن آسا پلاس، برگزار شد.
دومین روز از این رویداد با محتوای ارائه نیما بهشتی زاده دکتری تخصصی مهدسی بافت دانشگاه تهران، یونس پایدار اکبرپور، رئیس کمسیون صنعت اتاق بازرگانی تبریز، سلطانی برای بخش اقتصاد دیجیتال برگزار همچنین محتوای روز سوم از رویداد یولتاپ نیز شامل ارائه علیرضا حمزه‌ای، مدیر دفتر استعدادیابی ایران، عبدالله لوشابی، مدیر بیش از ۱۵ طرح تحقیقاتی و امیر کیومرثی، هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند، بود.
بخش اول رویداد یولتاپ در چهارمین روز از برگزاری با ارائه جعفر صبحی، مدیرعامل صنایع صبح پارلار آسیا و واحد برتر کشوری، رضا حاتمی، رئیس هیئت مدیره پژوهشکده فناوری‌های راهبردی شهید رضایی، احمد ظروفی دکتری مهندسی فوتونیک دانشگاه تبریز و مرتضی اسدزاده، عضو دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به پایان رسیده و مورد توجه دانشجویان و شرکت کنندگان رویداد قرار گرفت.
این گزارش می‌افزاید، بخش‌های بعدی رویداد یولتاپ که شامل بخش بازدید شرکت کنندگان از صنایع و کارخانه‌جات مطرح استان و برگزاری رقابتی جذاب بین این شرکت کنندگان در روزهای بعدی رویداد انجام شد.