بازدید مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز
بازدید مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا، از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز بازدید کرد و از نزدیک وضعیت این دو نقطه مرزی و روند ترانزیت مسافر و کالا در آنها را بررسی کرد. جعفر رزمی سپس در جلسه‌ای با مدیران پایانه‌های مرزی شهرستان جلفا، مسائل و مشکلات این پایانه‌ها […]

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا، از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز بازدید کرد و از نزدیک وضعیت این دو نقطه مرزی و روند ترانزیت مسافر و کالا در آنها را بررسی کرد.

جعفر رزمی سپس در جلسه‌ای با مدیران پایانه‌های مرزی شهرستان جلفا، مسائل و مشکلات این پایانه‌ها را بررسی و بر تسهیل فرایندها و تشریفات اجرایی در نقاط مرزی تاکید کرد.
 
وی اظهار داشت: حل مشکلات مرزی  و تسهیل امور می‌تواند به توسعه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی و تسهیل در امر صادرات و واردات کمک کند.
 
رزمی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم توسعه استان، گسترش صادرات و تجارت با کشورهای همسایه است و  نقش پایانه مرزی نوردوز و جلفا برای تجارت با کشورهای اتحادیه اوراسیا از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.
 
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری کامیونی در پایانه نوردوز برای کنترل کالاهای اساسی در واردات و صادرات و مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر ضروری است و اقدامات لازم در راستای تسریع و بهره‌برداری از این دستگاه انجام شده است.