امام جمعه تبریز: وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز نیز نگران کننده است
امام جمعه تبریز: وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز نیز نگران کننده است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه درخصوص واگذاری‌ها به بخش خصوصی باید دقت بیشتری صورت بگیرد و اگر موضوع اهلیت خریداران رعایت نشود، مشکلات جدی رخ می‌دهد،گفت: وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز نیز نگران کننده است. به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با رئیس […]

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه درخصوص واگذاری‌ها به بخش خصوصی باید دقت بیشتری صورت بگیرد و اگر موضوع اهلیت خریداران رعایت نشود، مشکلات جدی رخ می‌دهد،گفت: وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز نیز نگران کننده است.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با رئیس مجلس با بیان اینکه همدلی، صفا و امنیت در میان مسئولان استان حاکم است و می توانید این موضوع را شاهد باشید، اظهار داشت: آنچه که جای نگرانی دارد، وضعیت کارخانجات و مشکلات آنهاست که برخی از این واحدهای تولیدی با درصد کمی از توان خود تولید می کنند، از ۴ سالن تولیدی در کارخانه نساجی در جلفا تنها یک سالن آن فعال است. از سوی دیگر وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریز نیز نگران کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه درخصوص واگذاری‌ها به بخش خصوصی باید دقت بیشتری صورت بگیرد و اگر موضوع اهلیت خریداران رعایت نشود، مشکلات جدی رخ می‌دهد، ادامه داد: درخصوص افزایش قیمت گوشت هر چند وضعیت این استان در مقایسه با سایر استان‌ها بهتر است، اما دلیل این موضوع مشخص نیست که چرا به یک باره مشکلاتی در این زمینه رخ داد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خوشبختانه در آشوب‌های دی ماه سال گذشته در استان آذربایجان حتی یک مورد نیز اتفاقی نیفتاد و مردم دشمنان را همراهی نکردند، اما گلایه‌هایی از برخی مسئولان و نهادها دارند، گفت: روحیه مقاومت، ایستادگی و حضور در تمام برنامه‌های انقلابی در میان مردم استان آذربایجان شرقی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید از فرصت داشتن جوانان انقلابی در این استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: مردم در صحنه هستند، اما نگرانی‌هایی نیز دارند که امیدواریم مسئولان به آنها نگاه ویژه ای داشته باشند.

منبع: فارس