ارزش معاملات به بیش از ۲۱۶ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال رسید/ صدرنشینی گروه فرآورده‌های نفتی در تالارشیشه‌ای
ارزش معاملات به بیش از ۲۱۶ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال رسید/ صدرنشینی گروه فرآورده‌های نفتی در تالارشیشه‌ای

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز دهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از ۲۷۶ واحد به حدود عدد ۴۴۲ هزار و ۸۲۸ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد حدود ۱۸۰ واحدی در سطح ۲۸۸ هزار و ۵۰۵ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز دهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از ۲۷۶ واحد به حدود عدد ۴۴۲ هزار و ۸۲۸ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با رشد حدود ۱۸۰ واحدی در سطح ۲۸۸ هزار و ۵۰۵ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۳ هزار و ۸۶۸ واحدی در کانال ۹۶۲ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با افت ۳ هزار و ۹۲۵ واحدی، عدد ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه فراورده های نفتی با حدود ۴ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه فلزات اساسی و خودرو به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در حدود ۵۱۰ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۳۵ هزار و۵۶۱  میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۱۶ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال در بورس معامله شد.