آشنایی شهروندان با قوانین شهرداری مشکلات موجود را برطرف می‌کند
آشنایی شهروندان با قوانین شهرداری مشکلات موجود را برطرف می‌کند

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا همچون روزهای دوشنبه هر هفته، با چند تن از اهالی سطح حوزه ملاقات کرده و دستورات لازم جهت حل موارد مطروحه را صادر کرد.شهردار منطقه، در حاشیه ملاقات عمومی این هفته، خوش‌رویی و رفتار اخلاق‌منشانه را از ویژگی‌های یک مدیر و کارمند دانست و گفت: رفتار محترمانه و توأم با اخلاق، […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا همچون روزهای دوشنبه هر هفته، با چند تن از اهالی سطح حوزه ملاقات کرده و دستورات لازم جهت حل موارد مطروحه را صادر کرد.
شهردار منطقه، در حاشیه ملاقات عمومی این هفته، خوش‌رویی و رفتار اخلاق‌منشانه را از ویژگی‌های یک مدیر و کارمند دانست و گفت: رفتار محترمانه و توأم با اخلاق، حلال و رفع کننده خیلی از سوء‌تفاهم‌ها و تنش‌ها بوده و همچنین عاملی برای تفاهم بیشتر بین شهرداری و شهروندان می‌شود.
وی افزود: همیشه باید احترام و اخلاق را سرلوحه کاری خود در شهرداری قرار داده و با همدیگر محترمانه رفتار کنیم؛ حال اگر خواسته شهروندی مبتنی بر قانون باشد، باید در سریعترین زمان حل شود و اگر هم خواسته شهروندی به علت عدم آگاهی، خواسته‌ای خلاف قانون و مقررات باشد، باید با خوش رویی و احترام وی را با شرایط و موارد قانونی لازم آشنا کنیم.
وحیدکیا ادامه داد: ارتباط مبتنی بر اخلاق و احترام، قطعاً باعث افزایش اعتماد شده و آن اعتماد به وجود آمده نیز باعث تسریع در رشد و پیشرفت و توسعه جامعه خواهد شد.
شهردار منطقه، عمده مشکلات و مسائل پیش روی شهروندان را عدم آگاهی شهروندان از قوانین و مقررات دانست و گفت: باید سطح آگاهی شهروندان نسبت به قوانین و مقررات شهرداری افزایش یابد.