گفت‌وگوی مقام سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره شراکت راهبردی
گفت‌وگوی مقام سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره شراکت راهبردی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ترکی آل الشیخ» مشاور دربار سلطنتی و هیأت موسوم به هیأت رفاه عربستان سعودی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر دیدار کرد. «بسام راضی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت که السیسی در این دیدار بر عمق روابط تاریخی و مستحکم بین دو کشور و دو ملت تأکید کرد و گفت […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ترکی آل الشیخ» مشاور دربار سلطنتی و هیأت موسوم به هیأت رفاه عربستان سعودی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر دیدار کرد.

«بسام راضی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت که السیسی در این دیدار بر عمق روابط تاریخی و مستحکم بین دو کشور و دو ملت تأکید کرد و گفت که شراکت بین این دو کشور در تمامی زمینه‌ها اعم از همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی دو کشور، راهبردی و سازنده است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، السیسی افزود که روابط دو کشور در حال توسعه مستمر و تحقق نتایج مثبت در زمینه توسعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و رفاهی است.

رئیس جمهور مصر گفت که دولت‌های مصر و عربستان همواره برای تماس، رایزنی و هماهنگی بیشتر و همکاری در زمینه تقویت پیوندهای برادری تلاش می‌کنند.

السیسی همچنین تصریح کرد که عربستان و مصر برای پشت سر گذاشتن هر گونه چالش و رفع موانعی که بر سر راه اقدامات مشترک آن‌ها در دو سطح دولتی و خصوصی قرار دارد، تلاش می‌کنند و تمایل دارند اهداف مشترکی را محقق کنند.

انتهای پیام/م