کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی مواجه‌شدن رژیم صهیونیستی با موج جدیدی از عملیات‌های گسترده راکتی و موشکی توسط گروه‌های مقاومت در نوار غزه، کابینه امنیتی تل‌آویو تشکیل جلسه داد. به نوشته خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز»، کابینه امنیتی اسرائیل شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی مواجه‌شدن رژیم صهیونیستی با موج جدیدی از عملیات‌های گسترده راکتی و موشکی توسط گروه‌های مقاومت در نوار غزه، کابینه امنیتی تل‌آویو تشکیل جلسه داد.

به نوشته خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز»، کابینه امنیتی اسرائیل شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، مقام‌های صهیونیست می‌گویند هیچ زمانی برای پایان یافتن حملات تجاوزکارانه این رژیم به نوار غزه در نظر ندارند ولی فعلا روی عملیات‌های هوایی متمرکز هستند نه زمینی.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز در این جلسه کابینه امنیتی مدعی شد اسرائیل در حال حاضر با هیچ پیشنهاد آتش‌بسی موافقت نخواهد کرد.

نتانیاهو و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه این رژیم هر دو ادعا کردند جامعه جهانی ماهیت اقدامات اسرائیل را درک می‌کند و نباید اکنون برای پایان حملات به نوار غزه، به تل‌آویو فشار بیاورد.

یک وزیر صهیونیست به نشریه واللانیوز گفت: «وزرای کابینه اجماع نظر داشتند که لازم است عملیات نظامی ادامه یابد و برای همه واضح بود که اکنون زمان متوقف شدن نیست».

در حال تکمیل…