پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند کار جهادی و همراهی مسئولان با مردم است
پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند کار جهادی و همراهی مسئولان با مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حرکت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند تلاش همگانی، کار جهادی و همراه بودن مسئولان با مردم است. تراب محمدی در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید هشترود، اظهار داشت: دشمنان در پی اختلاف‌افکنی در کشور ما هستند، اما ملت و حاکمیت ایران همواره پشتیبان […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حرکت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند تلاش همگانی، کار جهادی و همراه بودن مسئولان با مردم است.

تراب محمدی در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید هشترود، اظهار داشت: دشمنان در پی اختلاف‌افکنی در کشور ما هستند، اما ملت و حاکمیت ایران همواره پشتیبان همدیگر بوده و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت و نقش ویژه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها، گفت: فرمانداران باید خاکریز دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب باشند و تلاش کنند تا شهرستان‌ها را به جایگاه واقعی خود برسانند.
 
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان هشترود به عنوان انبار غله ایران، گفت: با وجود این ظرفیت‌ها، نباید شاهد نرخ بالای بیکاری در این شهرستان باشیم.
 
وی، توسعه راه‌ها و بهبود وضعیت راه‌های روستایی، ایجاد صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی، توجه به وضعیت آثار تاریخی و رونق گردشگری و اقدام اساسی برای حل مشکل آب شرب هشترود را از اولویت‌های فرماندار جدید برشمرد و خاطرنشان کرد: فرماندار باید در بین مردم باشد و برنامه‌های توسعه شهرستان را به بهترین نحو مدیریت کند.
 
محمدی تأکید کرد: استفاده از نیروهای توانمند در بدنه دولت از الزامات است و باید از نظر جوانان و نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی در اداره امور استفاده شود.
 
در این مراسم، علیرضا توری با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست فرمانداری هشترود معرفی و از خدمات و تلاش‌های امین امینیان، فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.