پرونده صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی در ماده ۱۰۰/ طرح‌های نیمه تمام تبریز شهروندان را کلافه کرده است
پرونده صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی در ماده ۱۰۰/ طرح‌های نیمه تمام تبریز شهروندان را کلافه کرده است

[ad_1] رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی بدون اینکه از شهرداری مجوز بگیرد در محوطه‌ای رستوران، کافی شاپ، گلخانه و … راه اندازی کرده است که قانونا باید این موضوع در ماده ۱۰۰ بررسی شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی اظهار […]

[ad_1]


رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی بدون اینکه از شهرداری مجوز بگیرد در محوطه‌ای رستوران، کافی شاپ، گلخانه و … راه اندازی کرده است که قانونا باید این موضوع در ماده ۱۰۰ بررسی شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی اظهار کرد: در آینده‌ای نه‌چندان دور رئیس جمهوری به استان ما سفری خواهند داشت که در این راستا نیاز است جلسه‌ای ترتیب داده شود تا مطالبات خود را از رئیس جمهور مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه گردشگری شهرداری تبریز با مشکل مواجه است و این حقیقتی آشکار است، ابراز کرد: اخیرا وزیر میراث فرهنگی هم به استان ما سفر کرده بود، ما می‌توانیم طی دیداری با این مسئولان از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت شهر استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر فعالیت مستمر شهرداران شب تاکید کرده و گفت: بهتر است برای زیست شبانه از ظرفیت شهرداران شب بهره‌گیری شده و موضوعیت این مهم تعریف شود. 

برگی در بخشی هم بر ضرورت تقویت ناوگان تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: رانندگان تاکسیرانی به شدت از وضعیت موجود گله‌مند بوده که لازم است شهرداری به موضوع ناوگان تاکسیرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی مطرح کرد: در بسیاری از شهرها تعمیرگاهی برای تاکسی‌ها وجود دارد و رانندگان می‌توانند به‌صورت اقساطی هم خودروهای خود را تعمیر کنند ولی متاسفانه در تبریز اینگونه محل‌هایی نیست، همچنین بیمه تاکسی‌ها نیز یکی از مشکلات این عزیزان بوده که شهرداری می‌تواند در این راستا با مذاکره بخشی از خواسته‌ها را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه‌های عمرانی توضیح داد: سه پروژه عمرانی رسالت، ارتش و فهمیده شهروندان را کلافه کرده و به شهر هم ضرر زده است علت اصلی هم این است که مطالعه صحیحی در این راستا صورت نگرفته است. 

حجت‌الاسلام برگی ادامه داد: شرکت نمودار که طرح‌های مطالعاتی پروژه‌های عمرانی را به عهده گرفت جز ضرر هیچ منفعتی برای ما ندارد، چراکه مطالعات درستی در خصوص پروژه‌ها انجام نداده است.

وی گفت: از شهردار تقاضا می‌کنیم که در خصوص شرکت نمودار به مسائل حقوقی وارد شود تا کم لطفی که در این راستا انجام داده‌اند را پاسخگو باشند، این شرکت به بیت المال ضرر رسانده و غیرقابل بخشش است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود عنوان کرد: صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی بدون اینکه از شهرداری مجوز بگیرد در محوطه‌ای رستوران، کافی شاپ، گلخانه و … راه اندازی کرده است که قانونا باید این موضوع در ماده ۱۰۰ بررسی شود.

برگی یادآور شد: شهرداری باید فورا به این موضوع ورود پیدا کرده و اقدامات لازم در این خصوص را ترتیب دهد، قانون برای همه یکسان است و موضوع باید تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

 


[ad_2]