واگذاری رایگان امکانات میلیاردی شهرداری  به بانک!/ امتیاز دادن از شهرداری برای مشغول به کار شدن همسر مدیر شکست خورده در انتخابات!
واگذاری رایگان امکانات میلیاردی شهرداری  به بانک!/ امتیاز دادن از شهرداری برای مشغول به کار شدن همسر مدیر شکست خورده در انتخابات!

[ad_1] رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از سال ۱۳۸۸ تاکنون امکانات شهرداری تبریز به ارزش میلیاردها تومان بصورت رایگان در اختیار بانک شهر قرار گرفته که باید مشخص شود چه کسانی از این امر متنفع شده‌اند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز یکشنبه در شصت و نهمین جلسه علنی ضمن تبریک […]

[ad_1]


رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از سال ۱۳۸۸ تاکنون امکانات شهرداری تبریز به ارزش میلیاردها تومان بصورت رایگان در اختیار بانک شهر قرار گرفته که باید مشخص شود چه کسانی از این امر متنفع شده‌اند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی امروز یکشنبه در شصت و نهمین جلسه علنی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: در مکتب پرفیض ماه رمضان، فطرت انسانی جان گرفته و به صحنه زندگی گام می‌گذارد و استعدادهای معنوی آدمی را شکوفا می‌نماید.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک روز شوراها ابراز کرد: نهم اردیبهشت روز شوراها بود که این روز را خدمت تمامی شوراها و همکاران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با عنایت خداوند متعال با خرد و اندیشه جمعی در راستای حل و رفع مشکلات شهروندان گام‌های مثبتی برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: امروز هم روز کارگر است که این روز را به تمام زحمتکشان صحنه تولید تبریک عرض می‌نماییم همچنین روز معلم را هم خدمت معلمانی که فکر تولید می‌کنند، تبریک می‌گوییم.

حجت‌الاسلام برگی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ایجاد بازارچه‌های محلی بیان کرد: مسئله مربوط به ایجاد بازارچه‌های محلی در مناطق را بهتر است به کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری ارجاع دهیم که بیشتر به موضوع ورود پیدا کنند تا این مهم اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اولین میز قرار خدمت شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی طی هفته پیش در محل شهرداری منطقه هفت تبریز برگزار شد و ساعت‌ها برای حل و رفع مشکلات زمان گذاشته شد، این موضوع نشانگر اقدامات ارزنده شهردار است که امید بر آن داریم نتایج خوبی از این روند حاصل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی شورا نظارت به مسائل است، گفت: پیش از این در خصوص بانک شهر تذکری داده بودم و در این راستا به کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای شهر تکلیفی داده بودیم تا بررسی‌هایی صورت گیرد چراکه ما در مقابل حفظ بیت‌المال سکوت نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام برگی افزود: در این‌باره از حراست تقاضا کرده بودیم که گزارشی در خصوص بانک شهر به ما ارائه دهند و آنها نیز روز گذشته در کمیسیون نسبت به این موضوع اقدام کردند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه مطرح کرد: از سال ۱۳۸۸ تاکنون امکانات شهرداری تبریز به ارزش میلیاردها تومان بصورت رایگان در اختیار بانک شهر قرار گرفته بدون اینکه ریالی برای شهرداری منفعت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بانک شهر به هیچ عنوان آورده‌ای برای شهرداری ندارد، اظهار کرد: کارشناس رسمی دادگستری ملک ۱۴۰ متری بانک را ۴۵ متر گزارش داده و بعدا گفته که اشتباه کردم، یا اینکه چون همسر فلان مدیر در انتخابات شکست خورده و برای اینکه افسرده نشود در بانک شهر مشغول به کار شود و امتیازاتی به بانک بدهند را چه کسی پاسخگوست؟ این حق میلیاردی چرا باید به بانک شهر داده شود؟ لطفا نهادهای نظارتی وارد بحث شود که بانک شهر چه ضررهایی به شهر وارد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: این موضوع تاکنون از سوی نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار نگرفته و فقط در اواخر دوره پنجم شهردار وقت دستوری صادر کرده‌اند که قراردادی در این راستا تدوین شود، باید مشخص شود چه کسانی از این امر متنفع شده‌اند.

برگی بیان کرد: شهرداری را ملزم می‌کنیم اولا به بانک شهر نامه بزند تا محل‌های مورد نظر تخلیه شود و دوما از بانک‌ها دعوت شود تا در مزایده این محل‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/


[ad_2]