واکنش فیبا آسیا به لیست تیم‌ ملی بسکتبال ایران
واکنش فیبا آسیا به لیست تیم‌ ملی بسکتبال ایران

به گزارش ایسنا، روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۱ اردیبهشت، کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ معرفی کرد که این خبر واکنش فدراسیون بسکتبال آسیا را به همراه داشت. سایت رسمی مسابقات‌ انتخابی کاپ آسیا در واکنش به این خبر نوشت: ایران با ترکیبی قدرتمند و فشار […]

به گزارش ایسنا، روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۱ اردیبهشت، کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ معرفی کرد که این خبر واکنش فدراسیون بسکتبال آسیا را به همراه داشت.

سایت رسمی مسابقات‌ انتخابی کاپ آسیا در واکنش به این خبر نوشت:

ایران با ترکیبی قدرتمند و فشار زیاد در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا حاضر می‌شود، چرا که می‌خواهد از گروه خود به صورت مستقیم ‌و تیم اول به رقابت‌های ‌کاپ آسیا صعود کند.

در این ترکیب ستاره‌های سرشناسی چون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و بهنام یخچالی حضور دارند . نام‌های دو بازیکن دیگر (مایک رستم‌پور و آرون‌گرامی‌پور) که از هسته‌های اصلی تیم ایران هستند هم در این لیست حضور دارند.

تیم ایران از جوانان و ستاره‌های نسل آینده خود مانند سینا واحدی و متین آقاجان‌پور نیز در این دوره از رقابت‌ها استفاده‌ خواهد کرد.

اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به شرح زیر است:
۱- متین آقاجان‌پور
۲- روزبه ارغوان
۳- پویان جلال‌پور
۴- محمد جمشیدی
۵- حامد حدادی
۶- محمد حسن‌زاده
۷- حامد حسین‌زاده
۸- سعید داورپناه
۹- مایک رستم‌پور
۱۰- نوید رضایی‌فر
۱۱- ارسلان کاظمی
۱۲- آرون گرامی‌پور
۱۳- رسول مظفری
۱۴- سالار منجی
۱۵- صمد نیکخواه‌بهرامی
۱۶- بهنام یخچالی
۱۷- سینا واحدی
۱۸-محمد یوسف‌وند

هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

انتهای پیام