واکنش “بیل” بعد از ثبت هفتمین هت تریک خود
واکنش “بیل” بعد از ثبت هفتمین هت تریک خود

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، تاتنهام توانست در خانه با ۴ گل شفیلدیونایتد را شکست دهد و امیدهای خود را برای کسب سهمیه حفظ کند. گرت بیل هت تریک کرد و ۳ بار برای تیمش گلزنی کرد. بیل درباره عملکرد خود در این دیدار گفت: هت تریک برای تیم همیشه خوب است. […]

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، تاتنهام توانست در خانه با ۴ گل شفیلدیونایتد را شکست دهد و امیدهای خود را برای کسب سهمیه حفظ کند. گرت بیل هت تریک کرد و ۳ بار برای تیمش گلزنی کرد.

بیل درباره عملکرد خود در این دیدار گفت: هت تریک برای تیم همیشه خوب است. آخرین هت تریکم را به خاطر می‌آورم که چقدر لذت بخش بود. خوشحالم توانستیم یک گام رو به جلو برداریم.

گرت بیل هفتمین هت تریک در دوران باشگاهی خود را به ثمر رساند که سه تای آن در تاتنهام و چهار هت تریک برای رئال مادرید به ثمر رسیده است.

بیل اضافه کرد: برنده شدن همیشه همه را خوشحال می‌کند و به رختکن یک ذهنیت برنده می‌بخشد. این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد اما احساس می‌کنم قدم در مسیر درست می‌گذاریم. احساس خوبی دارم. همان‌طور که قبلاً گفتم فقط به انجام چند بازی پیاپی احتیاج داشتم و اکنون خوشحالم و وقتی خوشحالم به طور معمول خوب بازی می‌کنم.

قرارداد قرضی گرت بیل در تابستان به پایان می‌رسد و او به رئال مادرید باز خواهد گشت. البته باید دید سران تاتنهام باز هم برای حفظ این بازیکن تلاش خواهند کرد یا بازیکن ولزی راهی مادرید خواهد شد.

انتهای پیام