هشدار اداره اوقاف بیت‌المقدس در خصوص «جنگ بین ادیان» در فلسطین
هشدار اداره اوقاف بیت‌المقدس در خصوص «جنگ بین ادیان» در فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «عبدالعظیم سلهب» رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس گفت که ادامه حملات و تجاوزات مأموران و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی موجب انفجار دوباره اوضاع در فلسطین اشغالی خواهد شد. او به وبسایت عربی۲۱ گفت که تجاوزات شهرک‌نشینان و مأموران رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته و پس از توقف […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «عبدالعظیم سلهب» رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس گفت که ادامه حملات و تجاوزات مأموران و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی موجب انفجار دوباره اوضاع در فلسطین اشغالی خواهد شد.

او به وبسایت عربی۲۱ گفت که تجاوزات شهرک‌نشینان و مأموران رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته و پس از توقف کوتاه در خلال جنگ غزه دوباره آغاز شده و صهیونیست‌ها با ورود به مسجدالاقصی، به این مکان مقدس اسلامی بی حرمتی می‌کنند در حالیکه این مکان هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد.

شیخ «عبدالعظیم سلهب» تأکید کرد: «تمامی مساحت مسجدالاقصی، محوطه و نمازخانه و حیاط‌ها و اطراف دیوارها تماما یک مسجد اسلامی است و هیچ ارتباطی به یهودیان ندارد.»

او با هشدار به خطرات اقدامات صهیونیست‌ها، از تمامی مسلمانان جهان خواست تا از مسجدالاقصی حمایت کنند، مکانی که قبله اول و محل عروج پیامبر اسلام (ص) است و همچنین گفت که فلسطینی‌ها به خصوص ساکنان بیت‌المقدس متولیان مسجدالاقصی هستند و با استفاده از هرآن‌چه در دست دارند از این مسجد دفاع خواهند کرد و در مقابل ظلم صهیونیست‌ها خواهند ایستاد.

رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: «همواره به شما گفته‌ایم که دستتان را از مسجدالاقصی بردارید. کوچک و بزرگ می‌دانند که این مسجد اسلامی است و شرایط حساسی دارد و هر لحظه ممکن است که کنترل اوضاع از دست خارج شود. اگر اسرائیل می‌خواهد جنگ بین ادیان راه بیاندازد این جنگ هیچ چیزی را باقی نخواهد گذاشت و اسرائیل مسئول نتایج اقدامات خود است.»

با پایان جنگ ۱۲ روزه غزه در بامداد روز جمعه، حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، بیت‌المقدس، کرانه باختری و حتی مناطق اشغالی ۱۹۴۸ از سر گرفته شده و تنها در بیت‌المقدس بیش از ۱۰۰ نفر بازداشت و مأموران اسرائیلی بارها وارد صحن مسجدالاقصی شده‌اند.

انتهای پیام/م