نجات جان ۳ مادر باردار از برف و کولاک شدید در هشترود
نجات جان ۳ مادر باردار از برف و کولاک شدید در هشترود
فرمانده تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر هشترود، گفت: در ۱۲ ساعت گذشته به سه مادر باردار در این شهرستان امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش قلم پرس، علی زیادپور  اظهار داشت: ۱ نفر از این مادران باردار در روستاهای  “دلو حسن ”  ” بسیط ”  و ” آلاقیه ” بودند که با تلاش امدادگران به موقع به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در پی وصول گزارش ناشی از پیگیری ماماهای مرکز بهداشت مبنی بر اعلام مادران باردار پرخطر در سه عملیات جداگانه بلافاصله همکاران  تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان هشترود، کادر مامایی و آمبولانس بیمارستان امام حسین(ع) ،  هلال احمر و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود پس از پیمودن مسافت طولانی  به محل اقامت مادران  باردار رسیده و ضمن ارایه مراقبت های بهداشتی به  مادران باردار و با تلاش ۶  ساعته مادران باردار را به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال دادند.

زیادپور اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون حال مادران باردار  مطلوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از اول بارش های امسال ۵ مادر باردار از روستاهای مختلف به بیمارستان هشترود انتقال داده شده اند افزود : ۱۳ مادر باردار نیز تا وقت زایمان خود اسکان داده شده‌اند.

زیادپور گفت: در شهرستان هشترود ۴۱۶ مادر باردار وجود دارد که از این تعداد ۱۶۳ مورد روستایی و مابقی شهری هستند و تا آخر سال زایمان خواهند کرد.

انتهای پیام/