میزبانی شهرداری منطقه هشت از راهپیمایی روز جهانی قدس
میزبانی شهرداری منطقه هشت از راهپیمایی روز جهانی قدس

[ad_1] شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان این که طبق رسم هر ساله مدیریت شهری میزبان روزه داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است؛ به تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته این مراسم پرداخت. به گزارش قلم پرس، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: طبق سالیان گذشته همزمان با آخرین […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان این که طبق رسم هر ساله مدیریت شهری میزبان روزه داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است؛ به تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته این مراسم پرداخت.

به گزارش قلم پرس، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: طبق سالیان گذشته همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان مراسم راه پیمایی روز جهانی قدس با شرکت ملت شهید پرور تبریز در محدوده مرکزی شهر برگزار میشود که شهرداری منطقه ۸ به منظور آماده سازی مسیر راه پیمایی روز قدس، عملیات شستشو، پاکسازی و آماده سازی مسیر راهپیمایی را قبل و بعد از مراسم در دستور کار قرار داده است.
جان فشان افزود: نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ به منظور نظافت و پاکیزه سازی مسیر قبل و پس از مراسم روز قدس در طول مسیر حضور داشته و قبل و بعد از پایان مراسم نظافت و پاکیزه سازی معابر را انجام خواهند داد.

وی به فضاسازی های انجام یافته در محدوده شهرداری منطقه ۸ نیز اشاره نموده و گفت: در راستای برگزاری هرچه بهینه تر راه پیمایی روز قدس، امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی سطح حوزه با نصب ۲۰ بنر، بالن های مرگ بر آمریکا و اسرائیل و اطلاعیه های روز قدس نموده است.

[ad_2]