مشارکت ۴۰۰ میلیون تومانی خیران مراغه‌ای برای آزادی زندانیان
مشارکت ۴۰۰ میلیون تومانی خیران مراغه‌ای برای آزادی زندانیان

خیران مراغه‌ای در جشن گلریزیان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند. به گزارش قلم پرس،از مراغه، جشن گلریزان با هدف جمع‌آوری کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور خیران و مومنان روزه‌دار در مراغه برگزار شد. امام جمعه مراغه گفت: خیران مراغه‌ای در کمک به امور خیر از جمله ایجاد […]



خیران مراغه‌ای در جشن گلریزیان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، جشن گلریزان با هدف جمع‌آوری کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور خیران و مومنان روزه‌دار در مراغه برگزار شد.

امام جمعه مراغه گفت: خیران مراغه‌ای در کمک به امور خیر از جمله ایجاد زیرساخت‌های خیریه، کمک به ایتام و مشارکت در جشن گلریزان در رتبه اول هستند.

پورمحمدی افزود: مشارکت خیران مراغه‌ای در کارهای خیر و عام‌المنفه نسبت به جمعیت این شهرستان در مقایسه با دیگر مناطق استان بیشتر است.

وی اضافه کرد: خیران مراغه‌ای همیشه برای دست‌گیری از نیازمندان، کمک‌های مومنانه و امور خیریه همیشه پای کار هستند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم متذکر شد: در قرآن و احادیث برای مشارکت در امور خیریه و کمک به نیازمندان تاکید فراوان شده است.

داوود اسدیان افزود: انسان‌های بزرگ و وارسته همیشه تاریخ عمر خود را برای خدمت به بندگان الهی صرف کرده‌اند و آن را برای خود نوعی عبادت می‌دانستند.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنها هزینه می‌شود.

نادر نجد بیان داشت: سال گذشته از محل کمک‌های خیران و ستاد دیه ۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند.

وی اضافه کرد: خیران علاوه بر زندانیان سال گذشته یک میلیارد تومان برای حمایت از خانواده‌های آنها کمک کرده‌اند.

در شهرستان مراغه نزدیک به ۴۰۰ نفر خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان هستند.

انتهای پیام/س