مراسم گرامیداشت روز مادر در شهرداری منطقه ۲ تبریز
مراسم گرامیداشت روز مادر در شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش قلم پرس، با حضور شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از کارمندان زن شهرداری منطقه ۲، میلاد خجسته بانوی دو عالم ریحانه نبی، ام ابیها، حضرت زهرای اطهر (س) و روز مادر گرامی داشته شد.در این مراسم شهردار منطقه ۲ در سخنانی با تبریک مولود پربرکت راضیه مرضیه حضرت زهرا (س) و روز مادر، از […]

به گزارش قلم پرس، با حضور شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از کارمندان زن شهرداری منطقه ۲، میلاد خجسته بانوی دو عالم ریحانه نبی، ام ابیها، حضرت زهرای اطهر (س) و روز مادر گرامی داشته شد.
در این مراسم شهردار منطقه ۲ در سخنانی با تبریک مولود پربرکت راضیه مرضیه حضرت زهرا (س) و روز مادر، از تلاش تمامی بانوان شاغل در این منطقه قدردانی کرد.
خوشنواز، ضمن برشمردن برخی از فضایل اخلاقی بانوی دو عالم، از تمامی بانوان خواست کردار و رفتار آن حضرت را در تمامی مراحل زندگی الگوی خود قرار داده و دنباله رو اهداف گرانقدر حضرت فاطمه (س) باشند.
وی همچنین از بانوان خواست در تربیت فرزندان خود، رفتار حضرت زهرا (س) را سرمشق قرار دهند.
شهردار منطقه ۲ در قسمتی از سخنان خود یاد مرحومه فرزانه ضیاء نور از همکاران این منطقه که چندی پیش در اثر بیماری کرونا به رحمت ایزدی پیوست را هم گرامی داشت.   
گفتنی است جشن میلاد حضرت زهرا (س) که با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و هدیه به بانوان شاغل در این منطقه به پایان رسید.