فرهادی زاد: فدراسیون تنیس راه تعالی را برای تیم ملی بانوان مهیا کرده است
فرهادی زاد: فدراسیون تنیس راه تعالی را برای تیم ملی بانوان مهیا کرده است

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ؛ مهین فرهادی زاد در جمع ملی پوشان تنیس بانوان ایران گفت: فرایند آمادگی تیم ملی تنیس بانوان به خوبی سپری شده است و فدراسیون تنیس توانسته شرایط خوبی را برای رشد و تعالی تنیس بانوان بوجود آورد که این مهم بسیار امید بخش و نوید دهنده ی آینده خوب برای تنیس ایران است . معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان رشته تنیس را ورزشی سنگین و جذاب دانست و تصریح […]

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ؛ مهین فرهادی زاد در جمع ملی پوشان تنیس بانوان ایران گفت: فرایند آمادگی تیم ملی تنیس بانوان به خوبی سپری شده است و فدراسیون تنیس توانسته شرایط خوبی را برای رشد و تعالی تنیس بانوان بوجود آورد که این مهم بسیار امید بخش و نوید دهنده ی آینده خوب برای تنیس ایران است .

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان رشته تنیس را ورزشی سنگین و جذاب دانست و تصریح کرد : این رشته دارای هیجانی بسیار خوب است و جذابیت زیادی برای همه سنین دارد و در طی این مدت هم هر آنچه از تنیس بانوان در رویدادهای رقابتی و تمرینی دیدم تلاشی بسیار جدی و قابل احترام بوده که بسیار ارزشمند است .

فرهادی زاد گفت : آنچه در تنیس نمود بسیار خوبی داشته فرهنگ بالا ، شخصیت قابل احترام و رفتار پسندیده و جوانمردانه بازیکنان و کادرفنی این رشته است که ارزشی فراتر از نتیجه خوب دارد و قابل ستایش است .

معاون ورزش بانوان وزارت وررش و جوانان تصریح کرد : امیدوارم تلاشی که صورت گرفته و حمایت های قابل توجه فدراسیون نیز موجب شرایط خوبی برای پیشرفت شده است ، در نهایت این تلاش با موفقیت در ابعاد نتیجه گیری هم همراه باشد و زمینه تاریخ سازی تنیس بانوان رقم بخورد.

 مهین فرهادی زاد تلاش مستمر و جدیت دکتر عزیزی رییس فدراسیون تنیس و همکارانش را برای ایجاد زمینه مساعد به منظور رشد بانوان ستایش کرد و اطهار داشت : امیدوارم ورزشکاران این رشته که با تلاش خود به الگوی برای جوانان تبدیل شده اند ، همچنان در مسیر موفقیت گام بردارند .

انتهای پیام