عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی خیابان بهجت جنوبی خاوران
عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی خیابان بهجت جنوبی خاوران

[ad_1] در ادامه اجرای طرح نگه داشت شهری عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی خیابان بهجت جنوبی شهرک خاوران در حال اجراست. به گزارش قلم پرس، محمدحسین زاده شهردار منطقه با اشاره به تداوم عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح نگه داشت شهری عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی […]

[ad_1]

در ادامه اجرای طرح نگه داشت شهری عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی خیابان بهجت جنوبی شهرک خاوران در حال اجراست.

به گزارش قلم پرس، محمدحسین زاده شهردار منطقه با اشاره به تداوم عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح نگه داشت شهری عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی خیابان بهجت جنوبی خاوران با توزیع ۵۰ تن آسفالت توسط معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری در حال اجراست.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان سطح این منطقه، اجرای طرح خدمات محله ای در کوی و برزن های شهرک خاوران در تداوم است.

گفتنی است تلاشگران حوزه خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه۹ با نظافت محیط شهری، لایروبی جوب ها و کانال ها، رنگ آمیزی و شستشوی جداول و گاردیل های معابر، اصلاح و ترمیم پل های فلزی، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی باکس های زباله، لکه گیری معابر و گذرها و همچنین اصلاح روشنائی معابر، درصدد بهبود سیمای بصری و رفع مشکلات عمومی شهری در سطح شهرک خاوران می باشند.

[ad_2]