عشایر «قامشلی» سوریه: برگزاری انتخابات، نشانگر شکست دشمنان سوریه است
عشایر «قامشلی» سوریه: برگزاری انتخابات، نشانگر شکست دشمنان سوریه است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری سوریه از ساعت ۷ صبح فردا چهارشنبه به وقت محلی آغاز خواهد شد. خبرنگار شبکه «العالم» گزارش داد که ساکنان شهر «قامشلی» در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه بر مشارکت خود در انتخابات تأکید کرده‌اند. ساکنان قامشلی بر این باورند که مشارکت در […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری سوریه از ساعت ۷ صبح فردا چهارشنبه به وقت محلی آغاز خواهد شد.

خبرنگار شبکه «العالم» گزارش داد که ساکنان شهر «قامشلی» در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه بر مشارکت خود در انتخابات تأکید کرده‌اند.

ساکنان قامشلی بر این باورند که مشارکت در انتخابات، «تضمین امنیت و ثبات و ورود به مرحله تاریخی و سرنوشت‌ساز سوریه است که فضا را برای انتقال به مرحله عادی‌سازی فراهم می‌کند».

خبرنگار العالم تأکید کرد، حال و هوای انتخاباتی در سراسر قامشلی و روستاهای اطراف آن به چشم می‌خورد؛ مناطقی که تحت کنترل دولت سوریه قرار دارند.

عشایر قامشلی نیز ضمن حضور در تجمعهای انتخاباتی، حضور اشغالگرانه ترکیه و آمریکا در شمال شرق و شرق سوریه را محکوم کردند.

بیشتر ساکنان القامشلی که جزء عشایر سوریه هستند، تأکید دارند که انتخابات، پیامی به همه مردم جهان است مبنی بر اینکه سوریه، یک کشور دموکراتیک است.

به گفته عشایر قامشلی، پیام دیگر انتخابات این است که دشمنان سوریه نتوانستند با صدور تروریسم با خاک این کشور، آن را از بین ببرند، بلکه مردم سوریه ایستادند و به پیروزی کشور خود اطمینان داشتند.

انتهای پیام/م