شمارش معکوس برای بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت
شمارش معکوس برای بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت

[ad_1] شمارش معکوس برای بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت با پیشرفت سریع عملیات آغاز شده است. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ با اشاره به این موضوع گفت: پس از قرار گرفتن اصلاح و بازگشایی مسیر جاده قدیم وادی رحمت در دستور کار، عملیات و اقدامات لازم در این راستا با سرعت […]

[ad_1]

شمارش معکوس برای بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت با پیشرفت سریع عملیات آغاز شده است.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری شهردار منطقه ۷ با اشاره به این موضوع گفت: پس از قرار گرفتن اصلاح و بازگشایی مسیر جاده قدیم وادی رحمت در دستور کار، عملیات و اقدامات لازم در این راستا با سرعت بالا اجرایی شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا اظهار کرد: در اجرای این عملیات، نسبت به انجام زیرسازی برای آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری و آماده‌سازی برای فضای سبز اقدام شده است.
رشتبری با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی، عملیات آسفالت‌ریزی هفته جاری اجرا می شود، افزود: پس از انجام عملیات آسفالت‌تراشی و تخریب آسفالت به طول نزدیک به ۵۰۰ متر، نسبت به تسطیح، رگلاژ و زیرسازی مسیر اقدام شده است که برای آسفالت‌ریزی این مسیر نزدیک به ۵۰۰ تن آسفالت توزیع خواهد شد.
رشتبری، جدول‌گذاری را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: احداث و ترمیم جداول در مسیر جاده قدیم وادی رحمت نزدیک به ۳۳۰ متر انجام شده که ۳۰ متر به صورت جدول دوبل و ۳۰۰ متر جدول و کانیو اجرا شده است.
شهردار منطقه ۷ همچنین با اشاره به اینکه بخشی از این مسیر دچار نشست شده بود که اصلاح آن نیز در دست اقدام است، اظهار کرد: توسعه فضای سبز و ایجاد فضا برای گلکاری و درخت‌کاری نیز در طول این مسیر با همکاری نیروهای فضای سبز پیش‌بینی شده و عملیاتی خواهد شد.

[ad_2]