ساماندهی و زیباسازی کیوسک‌های سطح شهر در دستور کار سازمان میادین
ساماندهی و زیباسازی کیوسک‌های سطح شهر در دستور کار سازمان میادین

[ad_1] در راستای ساماندهی و زیباسازی کیوسک‌های سطح شهر، تدابیر لازم اتخاذ و اقدامات قانونی بعمل خواهد آمد تا از رواج بی نظمی در این خصوص جلوگیری شود. به گزارش قلم پرس، نشست مشترک سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز به همراه معاون ساماندهی و مسئولان امور حقوقی، ارتباطات و امور کیوسک با […]

[ad_1]

در راستای ساماندهی و زیباسازی کیوسک‌های سطح شهر، تدابیر لازم اتخاذ و اقدامات قانونی بعمل خواهد آمد تا از رواج بی نظمی در این خصوص جلوگیری شود.

به گزارش قلم پرس، نشست مشترک سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز به همراه معاون ساماندهی و مسئولان امور حقوقی، ارتباطات و امور کیوسک با نمایندگان کیوسک‌داران با هدف بررسی مشکلات و خواسته‌های کیوسک‌داران و ارائه راهکار در محل اتاق جلسات سازمان تشکیل شد.
سعید مطلّبی در این نشست با اشاره به اینکه کیوسک‌های مطبوعاتی در نقاط مختلف شهر و در دید شهروندان قرار دارند و زیبایی سیما و منظر آنها در روحیه شهروندان تأثیرات مثبتی دارد، گفت: عملیات رفع سد معبر و حذف نازیبایی‌های پیرامون کیوسک‌ها با هدف حفظ زیبایی منظر شهری، توسط امور کیوسک و ارتباطات سازمان در حال اجرا است.
وی ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در سطح شهر را ضروری دانست و اظهار کرد: بحث زیبایی بصری، یک‌شکل کردن و قانونمندسازی کیوسک‌های مطبوعاتی به صورت جدی از سوی سازمان پیگیری می‌شود و در آینده‌ای نزدیک با همکاری کیوسک‌داران شاهد ساماندهی کلی این کیوسک‌ها در سطح شهر خواهیم بود.
مطلّبی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده، ۳۵ باب کیوسک و دکه فاقد مجوز در سطح شهر وجود دارد که در این راستا تدابیر لازم اتخاذ و اقدامات قانونی بعمل خواهد آمد تا از رواج بی نظمی در این خصوص جلوگیری و شاهد رعایت همه شاخص‌های مورد نظر در سطح شهر باشیم.

[ad_2]