ساماندهی جاده ائل گلی با امکانات ویژه تفریحی و گردشگری
ساماندهی جاده ائل گلی با امکانات ویژه تفریحی و گردشگری
شهردار تبریز از برنامه ریزی برای ساماندهی اساسی جاده ائل گلی خبر داد و گفت: جاده ائل‌گلی، معبر شهری منحصر به فردی بوده که در ساماندهی آن غفلت شده است.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار امروز در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۲ برگزار شد، اظهار کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲ تبریز برای بحث ساماندهی جاده ائل گی بودجه ویژه ای تعیین شده است.

وی از پیش بینی مواردی همچون استراحتگاه، کافی شاپ و … در این مسیر خبر داد و افزود: در ضلع شرقی این جاده، فضای عریضی با سه معبر پیاده‌راه، سنگفرش، آسفالت و فضای سبز ایجاد شده که فضای ناخوشایندی ایجاد کرده است.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به افزایش امنیت این مسیر با بهره گیری از روشنایی و تامین این موضوع، خاطرنشان کرد: بحث امنیت مسیر و تأمین روشنایی در جاده ائل گلی همواره مورد غفلت واقع شده است که در همین راستا طرح اولیه آن آماده و فراخوان لازم ارائه شده است.

هوشیار از تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای ساماندهی مسیر جاده ائل گلی خبر داد و گفت: همچنین با توجه به اهمیت این مسیر، در متمم بودجه نیز میزان این اعتبار بودجه افزایش خواهد یافت.

وی از جاده ائل گلی به عنوان یکی از مهمترین مسیرهای عبوری در تبریز نام برد و افزود: این مسیر به دلیل قرارگیری تفرجگاه ائل گلی که یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری شهروندان تبریزی و مسافران به شمار می رود حائز اهمیت است و شهرداری تبریز نیز در همین راستا با برنامه ریزی ویژه و اختصاص اعتبار مجزا جهت رونق یافتن هر چه بیشتر و بسترسازی برای آرامش شهروندان اهتمام دارد.

انتهای پیام/