سارقین منازل خالی از سکنه در تبریز دستگیر شدند
سارقین منازل خالی از سکنه در تبریز دستگیر شدند

به گزارش قلم پرس، سرهنگ “رمضان الهوردیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل خالی از سکنه در سطح حوزه باغ معروف با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار عوامل تخصصی کلانتری ۲۹ قرار گرفت. وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار […]

به گزارش قلم پرس، سرهنگ “رمضان الهوردیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل خالی از سکنه در سطح حوزه باغ معروف با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار عوامل تخصصی کلانتری ۲۹ قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته، مشخص گردید یک دستگاه خودرو پاترول با چهار نفر سرنشین اقدام به سرقت از منازل خالی از سکنه می کنند که ماموران با استفاده از اصل غافلگیری و با بکار گیری شگرد های خاص پلیسی راننده خودرو را دستگیر و خودرو حسب دستور قضایی توقیف و به پارکینگ دلالت گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی ها مشخص گردید که متهم با همدستی ۳ نفر، تاکنون بیش از ۷ فقره سرقت منزل انجام داده بودند که طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی، همه متهمان دستگیر و پرونده برای طی مراحل به مرجع قضایی ارسال شد.