زهیوی و باز همان دردسر!
زهیوی و باز همان دردسر!

رحیم زهیوی که در نیم فصل دوم لیگ برتر به جمع آبادانی ها پیوست، در بازی روز پنجشنبه تیم های نفت و خیبر خرم آباد در جام حذفی، دچار مصدومیت شد. گفته می شود به احتمال زیاد او مجددا دچار پارگی رباط صلیبی شده است که اگر این موضوع درست باشد، ادامه فوتبال او نیز به مشکل […]

رحیم زهیوی که در نیم فصل دوم لیگ برتر به جمع آبادانی ها پیوست، در بازی روز پنجشنبه تیم های نفت و خیبر خرم آباد در جام حذفی، دچار مصدومیت شد. گفته می شود به احتمال زیاد او مجددا دچار پارگی رباط صلیبی شده است که اگر این موضوع درست باشد، ادامه فوتبال او نیز به مشکل برخواهد خورد. او در سال ۹۷ نیز که در ذوب آهن توپ می زد، با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود.

علی فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شدت مصدومیت رحیم زهیوی به ایسنا، گفت: در نیمه دوم بازی با خیبر پس از برخورد بازیکن حریف به زهیوی او دچار مصدومیت شد که احتمال دارد پارگی رباط باشد، هر چند خود زهیوی می گوید نوع مصدومیتش با زمانی که دچار پارگی رباط شده بود، متفاوت است که ما هم امیدواریم به همین صورت باشد. زهیوی ام.‌آر.‌ای داده و شدت مصدومیت او پس از بررسی های دکتر کیهانی مشخص شود. البته اگر هم دچار پارگی رباط نشده باشد، احتمال می رود که زهیوی را به دلیل مصدومیت و پشت سر گذاشتن مراحل درمان، دیگر تا پایان فصل در اختیار نداشته باشیم.

انتهای پیام