رسانه‌ها از درج مطالب ناامیدکننده و التهاب‌آور، به جد پرهیز کنند
رسانه‌ها از درج مطالب ناامیدکننده و التهاب‌آور، به جد پرهیز کنند

امام جمعه تبریز با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و جاده‌های استان، گفت: مسئولان به این مسائل توجه کنند چرا که اینها مسائل حیاتی داخل و خارج شهر است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های اداره […]

امام جمعه تبریز با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و جاده‌های استان، گفت: مسئولان به این مسائل توجه کنند چرا که اینها مسائل حیاتی داخل و خارج شهر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و تجلیل از خبرنگاران فعالان این عرصه اظهار داشت: در تبریز کلینیک‌های زیادی وجود دارد اما به دلیل کثرت جمعیت جوابگو نیست و بعضی درمانگاه‌ها آنقدر پر تراکم است که فرصت نظافت ندارند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در زمینه توجه به امور سلامت، اذعان داشت: در ایران ۷ تا ۸ درصد ناراحتی‌های قلب و عروق از کشورهای پیشرفته بیشتر است که به درمان نیاز دارند و در زمینه سلامت هر قدر اقدام شود باز هم کم است و جا دارد.

امام جمعه تبریز با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و جاده‌های استان، تصریح کرد: همانطور که در کشورهای خارجی خیابان‌ها بدون چاله چوله است در کشور ما هم وضعیت آسفالت جاده‌ها و خیابان‌ها باید فراهم شود چرا که اینها مسائل حیاتی داخل و خارج شهر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با درخواست از اهالی رسانه برای ورود بیشتر در زمینه سلامت، ادامه داد: در ایران میلیاردها نخ سیگار مصرف می‌شود که سم خطرناکی است و باید اهالی رسانه با فرهنگ‌سازی به تدریج مصرف سیگار را کاهش داده و به صفر نزدیک کنند.

این مسئول یادآور شد: اهالی رسانه باید صداقت را رعایت کنند و مبادا مطالبی که مطابق واقعیت نیست درج و افکار مردم ملتهب شود چرا که خروج این شایعات کذب از اذهان عمومی بسیار دشوار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه‌ها باید از درج مطالب ناامیدکننده، التهاب‌آور، نامعتبر و تیترهای نامناسب، نامطابق و برخلاف محتوای مطلب، به جد پرهیز کنند.