رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان، مردم را دلگرم می‌کند
رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان، مردم را دلگرم می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منطقه‌ای وزیر کشور خطاب به اعضای ستاد تنظیم بازار استان گفت: سعی کنید تلاش خود را تداوم داده و همواره در کنار سفره‌ی مردم باشید و برخورد با متخلفان را رسانه‌ای کنید چراکه این کار مردم را دلگرم می‌کند. محسن کوشش‌تبار عصر یکشنبه در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار آذربایجان […]


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منطقه‌ای وزیر کشور خطاب به اعضای ستاد تنظیم بازار استان گفت: سعی کنید تلاش خود را تداوم داده و همواره در کنار سفره‌ی مردم باشید و برخورد با متخلفان را رسانه‌ای کنید چراکه این کار مردم را دلگرم می‌کند.

محسن کوشش‌تبار عصر یکشنبه در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای این ستاد فضای امیدوارکننده ای رقم خواهد زد و هدف اصلی این کارگروه حمایت از قشر آسیپ پذیری است که متحمل سختی‌ها شده است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند با اعمال تحریم ما را به زانو در بیاورند اما به دلیل داشتن انسجام ملی و اعتقادات دینی توانستیم سرافرازانه تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: وفاق و همدلی موجود و باز کردن آغوش برای حمایت از قشر آسیب پذیر مدلی برای خدمت ایرانی – اسلامی است و کسانی که در راه صیانت از حقوق مردم قدم بر می‌دارند، کار بزرگی انجام می‌دهند.

کوشش تبار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر تیر و ترکشی که در راه صیانت از حق و حقوق کارگری که برای کسب روزی عرق می‌ریزد به سمت شما می‌آید، دقیقا مانند تیر و ترکش شهدای این مرز و بوم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منطقه‌ای وزیر کشور تاکید کرد: توجه به بحث افزایش قیمت کالاها بسیار مهم است و باید همیشه قیمت کالاهای استراتژیک از جمله گندم را رصد کنید و توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی‌توان با نان مردم شوخی کرد و نسبت به این موضوع حساس نبود.

وی همچنین متذکر شد: اکنون که زمان اوج خرید مردم است، در کنار بحث کنترل قیمت‌ها باید با کمبود کالاها نیز مقابله کنید چراکه خبر و شایعه‌ نبود یک کالا در بازار اثرات بسیار منفی دارد.

کوشش تبار در بخش پایانی سخنان خود گفت: سعی کنید از خروج محصولات مازاد در استان به سایر استان‌ها جلوگیری نکنید و در کنار این موضوع با ایجاد شیب منفی در برخی کالاها فضایی مرفه ایجاد کنید که آرزوی بزرگ ما ایجاد این فضا است.