رئیس مجلس درگذشت سردار زین‌العابدین خرم را تسلیت گفت
رئیس مجلس درگذشت سردار زین‌العابدین خرم را تسلیت گفت

[ad_1] رئیس مجلس درگذشت سردار زین‌العابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم إنّا للّه وإنّا إلیه راجعون درگذشت خدمتگزار جهادی و انقلابی، سردار سرافراز پاسدار و جانباز عاشورایی، مرحوم زین‌العابدین خرّم, استاندار فقید آذربایجان شرقی موجب تأسف و […]

[ad_1]


رئیس مجلس درگذشت سردار زین‌العابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إنّا للّه وإنّا إلیه راجعون

درگذشت خدمتگزار جهادی و انقلابی، سردار سرافراز پاسدار و جانباز عاشورایی، مرحوم زین‌العابدین خرّم, استاندار فقید آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان، که شخصیتی بااخلاق، متواضع و مردمی بودند، در عرصهٔ مسئولیت‌های اجرایی و مدیریت دفاعی و نظامی با کارآمدی و تعهد حضور داشتند. سابقهٔ حضور هشت‌ساله در جبهه‌های دفاع مقدس و پس از آن فرماندهٔ سپاه شهدا، فرماندهی سپاه عاشورا، مستشاری نظامی در دفاع از حرم‌ اهل‌بیت (ع) و نمایندگی عالی دولت در آذربایجان شرقی بخشی از کارنامهٔ درخشان مرحوم خرّم است. سرانجام نیز پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه آرمان‌های انقلاب و نظام و تحمل رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، هم‌رزمان، دوستان و خانوادهٔ گرامی، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای‌ اسلامی

پایان پیام/


[ad_2]