دیدار شهردار منطقه ۶ تبریز با خانواده معظم شهید والامقام جبرئیل خوشدل قراملکی
دیدار شهردار منطقه ۶ تبریز با خانواده معظم شهید والامقام جبرئیل خوشدل قراملکی

[ad_1] در تداوم دیدارهای هفتگی شهردار منطقه ۶ تبریز با خانواده معظم شهدا، شهردار منطقه ۶ به همراه چند تن از مدیران منطقه با خانواده شهید والامقام جبرئیل خوشدل قراملکی دیدار کرد. به گزارش قلم پرس، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز […]

[ad_1]

در تداوم دیدارهای هفتگی شهردار منطقه ۶ تبریز با خانواده معظم شهدا، شهردار منطقه ۶ به همراه چند تن از مدیران منطقه با خانواده شهید والامقام جبرئیل خوشدل قراملکی دیدار کرد.

به گزارش قلم پرس، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز به همراه چند تن از مدیران منطقه با حضور در منزل شهید جبرئیل خوشدل قراملکی با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.
انیسه در این دیدار معنوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده‌اند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: عزت و افتخار جامعه ایران اسلامی، مدیون و مرهون خون ۲۰۰ هزار شهید، ۶۰۰ هزار جانباز و ۴۲ هزار آزاده عزیز است و بر این اساس دیدار با خانواده معزز شهدای گرانقدر، جانبازان همیشه سرافراز و ایثارگران ولایتمدار که مظهر اقتدار و صلابت این مرز و بوم و میهن اسلامی هستند، وظیفه همه ما است.
وی افزود: باید همواره به خاطر داشته باشیم مسئولیت‌هایی که به دوش ما گذاشته می‌شود، تداوم همان مسئولیت‌های شهدای والامقام است و به همین دلیل باید با همه وجود و توان، در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
در پایان، شهردار منطقه ۶ با اهدای لوح از مادر بزرگوار آن شهید والامقام تجلیل کرد.

[ad_2]