دستیار مورینیو با هواپیمای اختصاصی در راه الهلال
دستیار مورینیو با هواپیمای اختصاصی در راه الهلال

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی ناامید کننده داشت و به سختی توانست که جواز صعود از مرحله گروهی را به دست آورد. الهلال با روژیر میکاله، سرمربی برزیلی خود ادامه نخواهد داد و تقریبا اخراج این مربی قطعی شده است. سایت پرتغالی maisfutebol اعلام کرد […]

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی ناامید کننده داشت و به سختی توانست که جواز صعود از مرحله گروهی را به دست آورد.

الهلال با روژیر میکاله، سرمربی برزیلی خود ادامه نخواهد داد و تقریبا اخراج این مربی قطعی شده است.

سایت پرتغالی maisfutebol اعلام کرد که الهلال با ژوزه مورایس به توافق رسیده است و او قرار است به همراه دستیاران خود با هواپیمای اختصاص راهی ریاض شود تا مذاکرات نهایی خود را با سران الهلال انجام دهد.

پیش از این هم از خورخه خسوس به عنوان گزینه اصلی یاد شد که البته بازیکنان الهلال با بازگشت او مخالفت نشان دادند تا ربیس باشگاه هم سراغ گزینه دیگر برود.

الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.

این باشگاه عربستانی قصد دارد که خط حمله خود را هم تقویت کند و خبرها حاکی از این است که سران باشگاه با موسی مارگا هم تیمی طارمی به توافق رسیده‌اند تا جایی که مارگا پیشنهاد سه ساله الهلال با حقوق سالانه ۵ میلیون یورو را قبول کرده است.

انتهای پیام