دستگیری باند سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
دستگیری باند سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند ۴ نفره سارقان داخل خودرو با ۲۵ فقره سرقت به ارزش ۳ میلیارد ریال در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سرهنگ “ابراهیم محمودی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول گزارشات متعدد سرقت داخل خودرو وخودرو از نقاط مختلف شهر تبریز […]

[ad_1]


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند ۴ نفره سارقان داخل خودرو با ۲۵ فقره سرقت به ارزش ۳ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سرهنگ “ابراهیم محمودی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول گزارشات متعدد سرقت داخل خودرو وخودرو از نقاط مختلف شهر تبریز رسیدگی به پرونده‌ها در دستورکار، کار آگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:با برسی پرونده ها و آثار به جا مانده از متهمان در صحنه های سرقت تعداد ۴ نفر متهم در این خصوص شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به ۲۵ فقره سرقت داخل خودرو و یک دستگاه خودرو اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه گفت: با تکمیل تحقیقات از متهمان تعداد ۳ نفر مالخر که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بودند دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ “محمودی ” خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است. رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از سرقت داخل خودرو از رها نمودن خودرو خود در معابر ونقاط خلوت خودداری نموده واز تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱


[ad_2]