خرید سیلیکات پتاسیم از مرکز پخش مواد شیمیایی درجه یک
خرید سیلیکات پتاسیم از مرکز پخش مواد شیمیایی درجه یک
در خرید سیلیکات پتاسیم، قیمت محصول بسته به عوامل مختلفی تغییر می کند. به عنوان مثال گرید سیلیکات پتاسیم یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نهایی آن می باشد. گرید یا درجه یک محصول شیمیایی نشان از درصد خلوص آن ماده دارد.

خرید سیلیکات پتاسیم با کیفیت بالا و مرغوب بایستی از مراکز معتبری صورت گیرد که سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع مواد شیمیایی داشته باشند. این محصول در صنایع مختلف اغلب به عنوان یک ماده اولیه ضروری استفاده می شود. از این رو علاقمندان به خرید آن جهت مصارف صنعتی به دنبال بهترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت هستند. مراکز معتبر عرضه کننده سیلیکات ها علاوه بر ارائه محصول با کیفیت تضمینی در زمینه ارائه قیمت مناسب نیز عملکردی مطلوب از خود نشان می دهند.

خرید سیلیکات پتاسیم از مرکز پخش مواد شیمیایی درجه یک

صنایع مصرف کننده سیلیکات پتاسیم در حجم بالا

صنایع مصرف کننده سیلیکات پتاسیم در حجم بالا شامل انواع صنایع کشاورزی، صنایع تولید کننده انواع پاک کننده و شوینده ها، صنعت تولید چسب، صنایع تولید بتن و آجر و … هستند. در این صنایع افرادی که با سیلیکات پتاسیم سرو کار دارند ملزم به رعایت برخی نکات ایمنی می باشند. سیلیکات پتاسیم ترکیبی دارای اسیدیته بالایی است و یک ماده قلیا محسوب می شود. از این رو در تماس با پوست می تواند باعث سوزش و قرمزی آزار دهنده ای شود. به همین سبب نیروی انسانی فعال در بخشی از واحد صنعتی که با سیلیکات پتاسیم کار می کنند بایستی لباس مناسب و دستکش لاستیکی داشته باشند. همچنین استفاده از ماسک و عینک محافظ نیز می تواند شما را از آسیب های تماس با این ماده شیمیایی محافظت کند.

خرید سیلیکات پتاسیم به قیمت مناسب

در خرید سیلیکات پتاسیم، قیمت محصول بسته به عوامل مختلفی تغییر می کند. به عنوان مثال گرید سیلیکات پتاسیم یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نهایی آن می باشد. گرید یا درجه یک محصول شیمیایی نشان از درصد خلوص آن ماده دارد. محصولات دارای درصد ناچیزی از ناخالصی دارای گریدهای بالای آزمایشگاهی هستند. در حالی که محصولات دارای گرید پایین اغلب محصولات صنعتی یا تکنیکال هستند. هر چه درصد خلوص یا گرید یک ماده شیمیایی بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

خرید سیلیکات پتاسیم به قیمت مناسب

علاوه بر گرید ماده شیمیایی در مورد خرید سیلیکات پتاسیم فاکتورهای دیگری از جمله کیفیت محصول، حجم خرید، نحوه بسته بندی و … نیز در تعیین قیمت محصول تاثیرگذار هستند. برای خرید انواع سیلیکات ها با کیفیت و قیمت تضمینی می توانید از خدمات شرکت صنایع سیلیکات ایران استفاده کنید. خریداران عمده و با سابقه انواع سیلیکات ها این مجموعه را یک مجموعه نام آشنا در زمینه عرضه سیلیکات ها می شناسند. جهت ثبت سفارش خرید کافی است به وب سایت این مجموعه به آدرس https://iransilicate.com/ مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/