جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در آذربایجان‌شرقی آغاز شد
جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک تحفه الهی بود و جوانان باید تاریخ کشورمان را دردوره  قبل از انقلاب مطالعه کنند و در این زمینه اطلاعات داشته باشند تا بدانند در این دوران چه وضعیتی در کشور حاکم بوده است. عابدین خرم افزود: در […]

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک تحفه الهی بود و جوانان باید تاریخ کشورمان را دردوره  قبل از انقلاب مطالعه کنند و در این زمینه اطلاعات داشته باشند تا بدانند در این دوران چه وضعیتی در کشور حاکم بوده است.

عابدین خرم افزود: در دوران طاغوت جزو کشورهای عقب نگه داشته شده بودیم و ۷۰درصد بودجه کشور صرف خرید تجهیزات نظامی می شد و هیچ ایرانی ای اجازه نداشت از فناوری و نحوه تعمیر و نگهداری آن سردربیاورد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه عزت بخشی و هویت بخشی به ملت ایران است و اسقلال و آزادی مفهوم اتم نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در مدارس گفت: امام ره با استقرار در مدرسه پس از ورود به میهن خواست به دنیا بفهماند که مدرسه محل یادگیری وادراک، تحول و تمدن سازی برای بشریت است و جامعه بزرگ فراگیران علم و دانش باید این سنگر تحول، یادگیری و گفتمان را با بصیرت حفاظت کنند.