تردد ۲۲۰ میلیون و ۷۴۹هزار خودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی
تردد ۲۲۰ میلیون و ۷۴۹هزار خودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد تعداد۲۲۰ میلیون و ۷۴۹ هزار خودرو طی سال ۱۳۹۹در محورهای مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شده است.

به گزارش قلم پرس، جواد عبدی اظهار داشت: تردد تعداد۲۲۰ میلیون و ۷۴۹ هزار خودرو طی سال ۱۳۹۹در محورهای مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش داشته است.

 عبدی افزود: از کل تردد ثبت شده ۱۶درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی بابیش از ۳۷ میلیون و۲۳۱هزار، تبریز- صوفیان با بیش از ۱۷ میلیون و ۵۶۳ هزار،  ایلخچی- آذرشهر با بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۷ هزار و محور بناب – مراغه را با بیش از ۵ میلیون و ۲۰۸هزار تردد،  پرترددترین محورهای استان در سال ۱۳۹۹ اعلام کرد.

عبدی گفت: محورهای رفت و برگشت میاندوآب – ملکان و محور ملکان- بناب از دیگر محورهای پرتردد این بازه زمانی بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان با  ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۸۸ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال که ۱۱ سامانه با پیشرفت بالای ۸۵ درصد نیز در شرف راه اندازی می باشد، هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر و ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین در سطح محورهای مختلف رصد وضعیت تردد استان را عهده دار است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱