توزیع ۸۳۰ تن آسفالت‌ در معابر و محلات منطقه ۳ تبریز
توزیع ۸۳۰ تن آسفالت‌ در معابر و محلات منطقه ۳ تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در هفته گذشته ۸۳۰ تن آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در سطح این منطقه انجام شده است. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند اظهار کرد: اماکن مورد نیاز در معابر، محلات و خیابان های مختلف برای اصلاح سطوح آسفالت، کاترزنی شده و آسفالت ریزی و لکه‌گیری‌های لازم انجام شده است. وی […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در هفته گذشته ۸۳۰ تن آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در سطح این منطقه انجام شده است.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند اظهار کرد: اماکن مورد نیاز در معابر، محلات و خیابان های مختلف برای اصلاح سطوح آسفالت، کاترزنی شده و آسفالت ریزی و لکه‌گیری‌های لازم انجام شده است.
وی افزود: آسفالت ریزی و لکه گیری های انجام شده در سطح حوزه منطقه حاصل تلاش کارکنان معاونت های خدمات شهری و فنی و عمرانی است که در این مدت به صورت شبانه‌روزی جهت افزایش رفاه و سطح رضایت شهروندان انجام گرفته است.
پورخردمند، حجم آسفالت به کار رفته در طول یک هفته گذشته را بالغ بر ۸۳۰ تن عنوان کرد و گفت: لکه گیری و آسفالت در صورت نیاز با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی مناسب تداوم خواهد داشت.
شهردار منطقه ۳ گفت: خیابان چمران مابین فدک و حافظ، ۱۷ متری مارالان و رمپ ورودی مارالان از مهمترین مسیرهایی هستند که آسفالت ریزی اساسی شده است.

[ad_2]