تقدیر از تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ به سبب درخشش در مسابقات فوتسال کارکنان
تقدیر از تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ به سبب درخشش در مسابقات فوتسال کارکنان

به گزارش قلم پرس، در پی قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ در مسابقات لیگ فوتسال کارکنان شهرداری تبریز، حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از اعضای تیم فوتسال این منطقه به عنوان تیم قهرمان مسابقات تقدیر به عمل آورد.وی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرپرست و اعضای این تیم افتخار […]

به گزارش قلم پرس، در پی قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ در مسابقات لیگ فوتسال کارکنان شهرداری تبریز، حسن گنجی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از اعضای تیم فوتسال این منطقه به عنوان تیم قهرمان مسابقات تقدیر به عمل آورد.
وی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرپرست و اعضای این تیم افتخار آفرین، خوشحالی خود از کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال منطقه در رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری تبریز را ابراز کرده و از درخشش و تلاش‌های ارزشمند آنها با بازی تماشایی و پرقدرت که موفق به پیروزی در مقابل رقیب شد، تشکر کرد.
گنجی در ادامه طی سخنانی به اهمیت و نقش ورزش در بین کارکنان پرداخته و افزود: ورزش کارمندی موجب نشاط و سلامت مجموعه شهرداری می‌شود و کمک می‌کند تا مجموعه و سیستم شهرداری با کارایی بهتری پیش برود. در همین راستا باید از فعالیت ورزشی نیروهای پرتلاش شهرداری منطقه حمایت شود.
در پایان این مراسم توسط حسن گنجی با اهدای لوح تقدیر از اعضای تیم فوتسال شهرداری منطقه ۱۰ تجلیل شد.